پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:59:00 - جمعه 21 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهید حججی یک حجت و برگ نمایان بود/حقیقت افراد دنیا زده کم کم در انقلاب نمایان می شود
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری این ملت  را انقلابی  و قدردان  رهبری دانست و گفت: این ملت در حد و مسیری که ایشان تعیین می کنند قدم برمیدارند وحقیقت افراد دنیا زده کم کم  آشکار می شود اگر قابل هدایت باشند، هدایت می شوند و گرنه کنار زده می شوند.

به گزارش “صبح رابر”؛حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری  در ما بین خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن تسلیت و تعزیت ایام محرم و ایام عزاداری اهل بیت(ع) گفت: موضوعی که در خطبه هاجمعه رابر بیان شد،  بسیار مواضع دقیق و انقلابی در راستای اهداف انقلاب و تحقق احکام دین است و لیکن همیشه تاریخ بعضی آفات رسیدن به مقصود را دشوار می سازد.

وی  با اشاره به فرمایش حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) زمانی که به سرزمین کربلا می رسند وبا سپاهی مواجه می شوند می فرماید: دنیا دگرگون شده است، زشتی و بدی جلو افتاده و خود را نمایان ساخته، معروف و نیکی عقب رانده شده آخر صف افتاده و بعد دو تشبیه می کند و می فرمایند: از خوبی ها چیزی نمانده جز به اندازه قطره آبی که  ته ظرف پر از آب یا گوسفندی که  بیابان پر از سنگلاخ به دنبال چراست که باید بدود و علف خشکیده ای پیداکند و می فرمایند: از خوبی ها چیزی باقی نمانده و بعد می فرماید: مگر نمی بینید به حق عمل نمی شود با طل منع نمی شود.

دنیا زدگی  ریشه اصلی همه مشکلات است

وی دنیا زدگی را ریشه اصلی همه مشکلات دانست و گفت: فرصت چندانی بعد از رحلت پیغمبراکرم (ص) نگذ شت که امت اسلامی به خاطر مسئله دنیا زدگی، اهتمام نداشتن به  دین و ترک امر به معروف و نهی از منکر به جایی می رسد که امام حسین (ع) اینگونه اظهارتأسف می کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه  افراد دنیا زدگی، فریفته دنیا و دین را خرج دنیا کردن بهره از دین نمی برند افزود: آنها به کوره آزمایش مبتلا می شوند و نتیجه دنیا زدگی این شد که امام حسین (علیه السلام )به مسلخ برود.

وی با اشاره به سخن  امام (ره) که به جرأت مدعی شدند؛ ملت ایران از مردم حجاز در عهد رسول خدا(ص) و از مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) برترند افزود:  آنچه که آن زمان پیش آمد قطعا درانقلاب اسلامی و  جمهوری اسلامی پیش نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی؛ این ملت  را انقلابی  و قدردان  رهبری دانست و گفت:  این ملت در حد و مسیری که ایشان تعیین می کنند قدم برمیدارند وحقیقت افراد دنیا زده کم کم  آشکار می شود اگر قابل هدایت باشند، هدایت می شوند و گرنه کنار زده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی با این شور و شعور حسینی که ملت دارد و  قدر امام و خون شهدا میداند و مطیع رهبرش است مسیر ما به سمتی در حرکت است که این دین، مکتب و انقلاب برهمه مکتب ها مسلط خواهد شد چرا که این  وعده قطعی الهی است که نشانه های آشکارآن وجود جوانان عزیزی مثل شهید حججی که در کشورفراوانند و او یک نمونه ، یک حجت و برگ نمایان بود اینها تربیت شده انقلاب اند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری،افزود: با وجود چنین تربیت شدگانی راه و مکتب امام حسین ادامه خواهد داشت و این انقلاب مقدمه ظهورحضرت ولی عصر(عج) خواهد بود.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب