پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:51:12 - جمعه 1 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیکر “شهید خوش لفظ” بر روی دستان مشتاقان شهادت در همدان تشییع شد
پیکر پاک “شهید علی خوش لفظ” امروز در میان خیل عظیم مشتاقان و دوستداران ولایت و شهادت در دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان تشییع شد.

به گزارش “صبح رابر”به نقل از نافع،نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، استاندارهمدان، مدیرکل اطلاعات استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان سال‌های دفاع مقدس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به همراه اقشار مختلف مردم که دل در گرو مهر ولایت و اهل بیت‌(ع) دارند در مراسم تشییع و تدفین  شهید خوش لفظ شرکت داشتند.

در بخش از این مراسم پیام فرزند شهید خوش لفظ قرائت شد که در این پیام آمده است؛

 ” کپسول اکسیژن در نبود تو راحت شده است،اما نفس من و خواهرانم به شماره افتاده است،حالا زیر خیمه انصارالحسین جمعتان در کنار همرزمانتان جمع است، زمانی معنی سوختن رافهمیدم که تو پیش ما مثل شمع سوختی و دم برنیاوردی،تو مزد اخلاصت را پس از سی سال گرفتی

و درنهایت عندربهم یرزقون شدی پس گوار باد برتواین شهادت”

گفتنی است؛ پیکر مطهر راوی کتاب تحسین‌شده “وقتی مهتاب گم شد” پس از  اقامه نماز جمعه بر دستان مردم قدردان شنان و شهید پرور همدان تشییع  و پس ازآن در گلزار شهدای همدان ،در جوار شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

جانباز سرافراز “علی خوش‌لفظ” پس از سال‌ها تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست.، کتاب “وقتی مهتاب گم شد” خاطرات این شهید پیش‌ازاین موردتوجه و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب قرارگرفته بود.

رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار با شهید خوش لفظ فرمودند: «شما بهترین لحظه های عمر را نه یکبار نه دوباربلکه ده ها و صدها بار الحمدالله گذرانده ای، ما هم آرزوی لحظات شما را داریم… فرق شما با شهدایی که گلوله خوردند این است که سالها رنج کشیده ای این افزون بر ارزش شهادت است»

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب