پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:28:02 - یکشنبه 3 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گرگها و کرکسها نیز امیدشان به موریانه ‏هاست‏
آمریکا و اسرائیل در رابطه با ملت ایران به این نتیجه رسیده ‏اند که اقدام نظامى و امنیتى و حتى سیاسى علیه ملت ایران دیگر پاسخ نمى‏ دهد و بلکه به ضرر آن‏ها تمام خواهد شد که تجربه‏ هاى اخیرشان در برجام و فتنه داعش گویاى این مدعى است و لذا این گرگها و کرکسهاى گرسنه و طمع‏کار با حرص و ولع به موریانه هاى داخلى چشم دوخته ‏اند.

به گزارش “صبح رابر“؛ کیست که در دشمنى آمریکا و اسرائیل و انگلیس و برخى دیگر از کشورهاى اروپایى و غربى نسبت به ملت و نظام و انقلاب اسلامى ایران تردید داشته باشد. وقتى فرانسه در عرض یک هفته دو بار به گروهک تروریستى منافقین که دستشان به خون بهترین‏هاى این ملت آغشته است، اجازه رسمى تشکیل جلسه و نشست سیاسى مى‏ دهد و یا سران انگلیس که نه به قصد خیر که با انگیزه آزادکردن عناصر جاسوسشان و یا ارتباط گیرى و امید دادن به برخى دیگر از عوامل نفوذى داخلى‏شان، به‏ دنبال یافتن ردپایى در ایران اسلامى و انقلابى هستند و یا بى.بى.سى که سرخط اصلى سیاستهاى رسانه ‏اى دولت انگلیس مى ‏باشد، با برنامه‏ هاى مرموزى همچون «از شنبه تا چهارشنبه» با نادیده گرفتن آثار و برکات و خدمات معجزه‏ گون انقلاب و جمهورى اسلامى و بزرگ‏نمایى کاستى ها و سیاه‏ نمایى محیط داخلى، به‏ دنبال القاء ناکارآمدى نظام اسلامى و ادعاى کوچک‏تر شدن سفره خانواده ‏هاى ایرانى در صدد گستراندن و پراکندن یأس و ناامیدى و تضعیف سرمایه ‏هاى اجتماعى به ‏ویژه اعتماد عمومى هستند؛ از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستى که بارها از ملت ایران سیلى خورده ‏اند، چه انتظارى مى ‏توان داشت؟

اما آنچه در شرایط کنونى قابل تأمل و توجه است این است که آمریکا و اسرائیل در رابطه با ملت ایران به این نتیجه رسیده ‏اند که اقدام نظامى و امنیتى و حتى سیاسى علیه ملت ایران دیگر پاسخ نمى‏ دهد و بلکه به ضرر آن‏ها تمام خواهد شد که تجربه‏ هاى اخیرشان در برجام و فتنه داعش گویاى این مدعى است و لذا این گرگها و کرکسهاى گرسنه و طمع‏کار با حرص و ولع به موریانه هاى داخلى چشم دوخته ‏اند.

متأسفانه گاهى در کشمکش هاى قدرت و سیاست، انگیزه ‏هاى شخصى و حزبى و جناحى بر مصالح و منافع ملى رجحان مى‏ یابد و از این رهگذر، خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریخته مى‏شود و زمینه برای فتنه و توطئه دشمن فراهم می‏گردد. کافى است برخی فایل‏های صوتی و تصویری منتشر شده در فضای مجازی توسط نان و نمک خورده‏های انقلاب که اکنون کمر بسته‏اند برای نمکدان شکستن از طرفی، و سخنرانى‏ها و اعلان مواضع و وعده‏هاى عوامفریبانه اهالى سیاست و برخى شیفتگان قدرت به‏ویژه در مقاطع تبلیغات انتخاباتى از طرف دیگر و یا آنچه در محافل پنهان و آشکار حزبى و سیاسى اعم از فتنه و انحراف و نفاق، متأسفانه جریان دارد، مورد توجه مدّقانه قرار بگیرد به این واقعیت تلخ خواهیم رسید که با وجود این ‏دست بی ‏مهری‏ ها و بلکه ظلم ها، هیچ نیازى به دشمن بیرونى نیست و همین کافى است که موریانه‏ وار شجره طیبه انقلاب را از درون خود به مخاطره بی اندازد.

به ‏راستى ایجاد یأس و ناامیدى و تشویش و دل‏نگرانی در میان مردم و سیاه ‏نمایى خدمات گذشته و حال نظام، به بهانه زیرسؤال بردن عملکرد رقیبان سیاسى و در نهایت ایجاد باور غلط ناکارآمدى در افکار عمومى و تضعیف اعتماد ملى، جز از مجراى بیان و مواضع برخى خواص بى‏ بصیرت و قدرت‏ طلب و فرصت‏ طلب داخلى و رسانه‏ هاى وابسته به آنان، از چه طریق دیگرى مى‏تواند مطرح گردد؟ در نتیجه با قطور شدن صفحات پرونده‏ هاى حقوق بشرى و نیز خوراک‏ دهی به برنامه هاى مختلف رسانه‏ هاى بیگانه ازجمله بى.بى.سى، این کلیت نظام اسلامی است که متأسفانه باید هزینه غفلت‏ ها، جهل‏ ها، لجبازی‏ ها و یا خیانت های پنهان و آشکار دوست‏ نماهایی که چشم بر مصالح و منافع ملی بسته ‏اند را پرداخت نماید!

به ‏راستى بى.بى.سى از خود چه چیزى براى عرضه دارد و یا منافقین و عناصر نفوذی آن‏ها اگر تخلیه تلفنى و سرقت اطلاعات نکنند، چه حرفى براى گفتن دارند؟ آنچه اکنون از زبان رسانه‏ هاى بیگانه و معاند، علیه ملت ایران نشر مى‏ یابد، خمیرمایه اولیه آن در داخل کشور تولید مى‏گردد.

بنابراین ردپاى خصم را باید بیشتر در درون جستجو کرد، کدهایى که دشمنان ما براى القائات خویش ارائه مى ‏نمایند، درواقع سرمنشأ و آبشخور اصلی‏ اش همان موریانه ‏هایى هستند که چه از مجرای نفوذ و چه بى ‏بصیرتى، قدرت‏ طلبى، خیانت، فساد و تبعیض عناصر سست ‏ایمان داخلى خواسته و یا ناخواسته سر درمی ‏آورند.

کافى است به هشدارها و دل‏نگرانى‏ هاى ناصح صالح امت یعنى امام خامنه‏ اى(مدظله‏ العالى) بیشتر توجه کنیم، خواهیم یافت که تنها معظم‏له هستند که حرص مى‏ خورند و فریاد مى ‏زنند و متأسفانه بسیارى را خواب و غفلت فرا گرفته است. سالهاست که حضرت ایشان نسبت به آسیب هاى اجتماعى، فضاى مجازى، معیشت، معضل بیکارى، ضرورت مقابله با فساد و قاچاق در ابعاد مختلفش هشدار می‏دهند اما در فضاى فتنه ‏گون، چیزى که به ‏جایى نرسد فریاد است. البته وقتى بازار شایعات و سیاه‏نمایى، داغ و فضاى مجازى بسترى براى تولید و نشر دروغ هاى شاخ‏ دار مى ‏گردد و آب از سرچشمه گل ‏آلود مى‏ شود، طبیعى است که زمینه براى بهره ‏بردارى و ماهى ‏گیرى دشمنان فراهم ‏تر خواهد شد.

ناگفته نماند آنچه در این سطور بیان شد، تنها جهت بیدارباش و ایجاد تکان ه‏اى در برخى افکار و دل هاى غفلت‏ زده است والا طبق آیه شریفه: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ …» به فضل الهى با هوشمندى و اتحاد و صبورى ملت شریف و استقامت و صلابت جوانان غیور و سلحشور ایران اسلامى در سایه ‏سار تبعیت محض از منویات و هدایتهاى رهبرى عزیز و حکیم انقلاب اسلامى، کلیه توطئه ‏ها و فتنه ‏هاى دشمنان داخلى و خارجى نقش بر آب خواهد شد که «وَلَن یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا» اما از باب این‏که شکر نعمت ‏هایی همچون عزت و امنیت و اقتدار ملى، پاسداشت هوشمندانه و جانانه از آن است، این مقدار اشارتى گردید تا باشد با مراقبت های بیشتر، شکست‏ های دیگری نیز بر جبهه استکبار تحمیل گردد.

یادداشت از:حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب