پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:03:55 - یکشنبه 10 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم ایران همواره دوستار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند/دولت و نظام مکلف اند مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت :مردم ایران دوستار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند و اگر امروز با اعتراضاتی به سطح خیابان ها می آیند مسئولین مملکت باید صدای آن ها را بشنوند و به خواسته های آن ها توجه کنند .

به گزارش “صبح رابر”؛  یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کرمان ۱۴۰۰ در رابطه با اعتراض اخیر مردم در برخی شهرهای کشور اظهار داشت : مردم ایران دوستار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند و اگر امروز با اعتراضاتی به سطح خیابان ها می آیند مسئولین مملکت باید صدای آن ها را بشنوند و به خواسته های آن ها توجه کنند .

وی گفت : در مجموع آن چه تا به امروز ما شاهد بوده ایم مردم ما یک صدا و یک رای از آرمان های این نظام و انقلاب دفاع کرده اند و امروز ممکن است چند فرصت طلب در بین مردم بیایند و شعارهایی غیر از شعارهای مطالبات خود سر دهند .

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : اما بنده معتقدم اکثریت مردم نظام جمهوری اسلامی ، انقلاب و رهبری را دوست دارند و اگر هم عده ای به خیابان ها می آیند نظام و مسئولین باید به خواسته های آن ها توجه و به سخنان آن ها گوش کنند .

کمالی پور در رابطه با مشکلات اقتصادی در جامعه افزود : دولت و نظام باید خود را مکلف بدانند که در جهت رفع مشکلات اقتصادی که امروز فریاد عده زیادی از مردم است برآیند و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند .

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد : ان شاالله به فضل الهی این اتفاقات ختم به خیر خواهد شد تا مشکلی برای کشور و مملکت ما ایجاد نکند .

وی در خصوص حمایت ترامپ و برخی کشورها از این اعتراض کننده ها اظهار داشت : حرف ها و حمایت های ترامپ برای ما نمی تواند خیلی قابل تاثیر باشد زیرا ما در گذشته شاهد بوده ایم هر گاه مردم حتی یک تجمع عمومی داشتند آن را اعتراض تلقی کرده و از آن ها اعلام حمایت می کردند .

کمالی پور توضیح داد : در کشور آمریکا روزانه صدها تجمع وجود دارد که مطالبه و خواسته خود مردم آمریکاست بنابراین این صحبت های ترامپ ،مسئولین و دولتمردان آمریکا از ابتدای شکل گیری انقلاب بوده و تا آخر هم خواهد بود .

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی حمایت ترامپ و برخی کشورها از اعتراض کننده ها را به معنای این که همه افرادی که در خیابان ها آمده اند دشمن انقلاب و نظام هستند ندانست و گفت : دخالت های ترامپ و دولت آمریکا در کشور ما بی سابقه نیست بنابراین ما باید راه خود را برویم و کار خود را انجام دهیم .

وی با بیان این که از نظر حقوقی دخالت در امور کشور ها خلاف قانون و مقررات است ، افزود : اما متاسفانه کشوری که خود مدعی سردمداری دنیاست بیشترین تخلفات را تا کنون انجام داده و در حال انجام دادن است .

کمالی پور در پایان عنوان کرد : یک مطالبه مردمی و صنفی در کشور نباید به عنوان معارض تلقی شود و آمریکایی ها نباید  این حق را به خود بدهند که با ورود از آن ها حمایت کنند زیرا آمریکا حق چنین کاری را ندارد .

 

 

انتهای پیام/م

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب