پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:19:28 - پنجشنبه 14 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری حدود ۱۱۱ نفر در اغتشاشات اخیر/مردم کرمان جمعه این هفته در حمایت از انقلاب به صحنه خواهند آمد
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:حدود ۱۱۱ نفر از عصر روز ۹ دی ماه که یا در میدان کوثر اقداماتی داشته و یا به شکل های دیگر در  فضای مجازی و حرکت هایی را در بحث شعار نویسی وغیره داشته اند دستگیر شده که ۱۰۴ نفر از آنان مرد و تعداد ۷ نفر دیگر از آنها زن هستند.

به گزارش “صبح رابر”؛ سردار غلامعلی ابوحمزه درگفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان با اشاره به اغتشاشات صورت گرفته روزهای اخیر در سطح کشور اظهار کرد: با توجه به مطالباتی که مردم  در خصوص مشکلات تولید ،اشتغال، گرانی ، تورم و سایر موضوعات داشتند  در برخی از شهرها این اعتراضات شکل گرفت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه تصریح کرد:اما برخی از افراد فرصت طلب و وابسته به جریانات معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی مانند منافقین ،سلطنت طلبان و وابستگان به رژیم منحوس پهلوی  با هدایت هایی که آمریکا ، انگلیس ،صهیونیست ها و دولت خبیث عربستان نسبت به این جریانات و گروه های الحادی داشتند بر این موج ها سوار شده و  شعارهای ساختار شکنانه بر علیه نظام و انقلاب سر دادند.
وی با ابراز خرسندی اینکه خوشبختانه در سطح استان کرمان موردی نداشته ایم،عنوان کرد: یک مورد خیلی معدود در روز شنبه  رخ داد که بلافاصله باحضور نیروهای انتظامی و امنیتی قضیه جمع شدو پس از آن هم مشکلی درکرمان و  در شهرهای استان نداشتیم و امنیت باثبات و پایدار همه جانبه وجود دارد.
سردار ابوحمزه ابراز کرد:حدود ۱۱۱ نفر از عصر روز ۹ دی ماه که یا در میدان کوثر اقداماتی داشته و یا به شکل های دیگر در  فضای مجازی و حرکت هایی را در بحث شعار نویسی وغیره داشته اند دستگیر شده که ۱۰۴ نفر از آنان مرد و تعداد ۷ نفر دیگر از آنها زن هستند که به مراجع ذی صلاح تحویل داده شده اند و  طبق قانون با آنها برخورد قوی و قاطعی  خواهد شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: مردم عزیز و

بزرگوار ما الحمدالله ثابت کردند همان حرکتی را که در ۹ دی شاهد بودیم در استان کرمان که دهها هزار نفر صدها هزار نفر در سطح استان آمدند و وفاداریشان را به انقلاب،نظام،ولایت،ارزش ها و اسلام در صحنه حضور در راهپیمایی  و در تجمعات ۹ دی دقیقا نشان دادند و این گواه این است که واقعا مردم استان کرمان مردم بسیار انقلابی،مومن ،متدین ،وفادار به ارزش های انقلاب،نجیب و بزرگوارند.

این مقام مسئول گفت با اشاره به اعتراضات شکل گرفته در برخی از شهرهای کشور گفت: شاهد آن بودیم که برخوردهای قوی و قاطع از سوی مسئولین مسئولین انتظامی، امنیتی و قضایی صورت گرفت.
وی ضمن تأکید بر اینکه اشخاصی که در قالب اغتشاشات وارد شدند به نوعی به استکبار جهانی خدمت کرده اند، یادآور شد:مردم ما در سراسر کشور اعتقاد و باور به اسلام، نظام و ولایت فقیه دارند و با تمام وجود تا آخرین نفر، نفس و قطره خونشان از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب دفاع می کنند.
سردار ابوحمزه با اشاره به مطالب فوق افزود:این حرکت های مضبوحانه ،افشاگرعوامل وابسته به استکبار  و  در رأس آنها آمریکا و صهیونیست است  و آنان بدانند  که هیچ غلطی را نمی توانند علیه اسلام ،نظام وملت بزرگوار ما انجام دهند مردم ما مانند گذشته با قوت و قدرت در صحنه حضور دارند و وظایفشانان را انجام می دهند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توصیه کرد:اما نکته ای که بعد از این مسائل باید مد نظر مسئولان باشد این است که  باید مردم ما مطالبه های حق خودشان را  به شکل قانونی و در جایگاه خود مطالبه گری کنند و مسئولین محترم در سطوح مختلف نیز باید پاسخگوی مردم باشند.
وی با بیان اینکه  مهمترین مطالبه مردم  در حال حاضر تحقق اقتصاد مقاومتی است، ابراز کرد:اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری امام خامنه ای با ابلاغ ۲۴ سیاست به همه مسئولین و سران قوا ابلاغ کردند و مسئولین محترم در سطوح گوناگون باید  آماده باشند طبق تدبیر حضرت اقا تا پایان سال به مردم گزارش دهند که چه اقداماتی در سطوح ملی، استانی و شهرستان انجام داده اند.
این مقام مسئول گفت:همه کسانی که در جایگاه مسئولیت هستند باید گزارش دهند که اقدامات اساسی و مبنایی را که در تحقق شعار سال چه اقدامات عملی و علنی را انجام داده اند و بدانند که مردم قدرشناس هستند  و وقتی بدانند مسئولی در جایگاه خدمتگزاری خدمت می کند قطعا از او تجلیل و تقدیر می کنند و از آن طرف هم اگر مسئولی وظیفه و تکلیفش را انجام ندهد قطعا انتقاد سازنده از آن مسئول در هر سطحی و در هر جایگاهی باشد خواهند کرد.
ابوحمزه در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار راه آرمان  مبنی بر راهپیمایی مردم استان در محکومیت اغتشاشات اخیر گفت:طبق آخرین خبر زمان راهپیمایی  روز جمعه پس  از نماز وحدت آفرین جمعه ان شاءالله با حضور همه نمازگزاران و اقشار جامعه به فضل الهی راهپیمایی مردم استان در مقابل آمریکا،انگلیس ،صهیونیست،دولت غاصب و کافر عربستان و عواملشان در داخل کشور انجام خواهد گرفت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد:ان شاءالله یک راهپیمایی بزرگ و قوی رامردم ما خواهند داشت و من از همین جا از این طریق اعلام می کنم که ان شاءالله همه کسانی که می خواهند در این صحنه نقش خود را به بهترین وجه ایفا بکنند در مقابله با استکبار جهانی و تفاله ها و عواملشان در داخل ان شاءالله با شعارهای مرگ بر آمریکا ،مرگ بر انگلیس،مرگ بر اسرائل مرگ بر فتنه گر و مرگ بر عواملشان در راهپیمایی بعد از نماز جمعه ان شاءالله در کرمان شرکت کنند تا هر چه  بیشتر تکلیف ،وظیفه ،رسالت و مسئولیت خودشان رو به فضل الهی انجام دهند.
انتهای پیام/م

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب