پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:17:12 - سه شنبه 12 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعیین اعضای هیئت رئیسه شورای شهر چهارم
چهارمین دوره شورای اسلامی شهررابر بخش هنزاء ،امروز بعد از برگزاری مراسم تحلیف و قرائت متن سوگندنامه اعضای شورای شهر رسما آغاز شد. به گزارش ” صبح رابر”شورای اسلامی شهر رابربخش هنزاء در ساعت ۸ صبح در محل  سالن اجتماعات فرمانداری رابر در برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردند تا با تعهد […]

چهارمین دوره شورای اسلامی شهررابر بخش هنزاء ،امروز بعد از برگزاری مراسم تحلیف و قرائت متن سوگندنامه اعضای شورای شهر رسما آغاز شد.

به گزارش ” صبح رابر”شورای اسلامی شهر رابربخش هنزاء در ساعت ۸ صبح در محل  سالن اجتماعات فرمانداری رابر در برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردند تا با تعهد به شرف انسانی خویش تعهد کنندکه در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشند. اعضای شوراهای اسلامی شهر رابرهمچنین سوگند یاد کردند که قانون اساسی و سایر قوانین و مقررارت کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات کرده و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته باشند و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارند در رعایت صرفه، صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام کنند.

 

اعضای شوراهای اسلامی شهر بخش هنزاء همچنین سوگند یاد کردند که قانون اساسی و سایر قوانین و مقررارت کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات کرده و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته باشند و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارند در رعایت صرفه، صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام کنند.

 

براساس قانون، اعضای جدید شورای شهر باید پس از قرائت متن سوگندنامه، متن آن را امضا کرده و به هیئت رئیسه تحویل دهند که این کار صورت گرفت.

در ادامه جلسه امروز صبح، فرآیند تعیین اعضای هیئت رئیسه جدید شورای شهر بخش هنزاء رابر آغاز شد. که با برگزاری انتخابات با نظر اعضای شورای شهر جهت تعیین رئیس دور چهارم شورا با  برگزاری  انتخابات  ،که حاج احمد امیری به عنوان رئیس شورا و ناصر امیری نائب رئیس شورا و حمید امیری خزاندار و محمد امیری منشی و مصطفی بساوند به عنوان سخنگو انتخاب شد.


 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب