پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:48:26 - جمعه 13 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردارسلیمانی گفت من سر امنیت کشورم با کسی شوخی ندارم/در ۴۰ سالگی انقلاب به آمریکا طعنه میزنیم
معاون عملیاتی قرارگاه امنیتی ثارالله گفت: وقتی سردار قاسم سلیمانی پایان سیطره داعش در منطقه را اعلام کرد مسئله کردستان را مطرح کردند، ترکیه و عراق و حتی وزیر امور خارجه ما اعتراض کرد اما در نهایت قاسم سلیمانی به بارزای تشر زد و گفت که من سر امنیت کشور با کسی شوخی ندارم و بارزانی هم کردستان را گذاشت و به سوئیس رفت.

به گرارش “صبح رابر“؛ به  نقل از  انقلاب نیوز، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ناصر شعبانی معاون عملیاتی قرارگاه امنیتی ثارالله شب گذشته طی سخنرانی در مراسم یادواره شهدای محله امام زاده ابراهیم(ع) قم اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا همیشه باید زنده نگه داشته شود، نباید عکس شهدا را به دیوار بزنیم اما عکس شهدا عمل کنیم، نام کوچه ، محل و خیابان هایمان را به نام شهدا گذاشته ایم تا مسیر راه یادمان نرود ما کم آوردیم و گرنه انصافا شهدا امامزادگان عشق اند.

وی بیان داشت: گرامی داشت شهدا یعنی ارائه یک مدل مفهومی، آخرین این مدل شهید حججی بود که سر و دستش را قطع کردند واقعا شهید حججی چه از خدا خواست که به این درجه و مقام رسید.
شعبانی خاطر نشان کرد: عراق یک زمانی به ما حمله کرد اما حالا ببینید آنها کجا ایستاده ما کجا ایستاده ایم از ۱۷ ملیت در زمان جنگ تحمیلی اسیر گرفته بودیم این یک مدلی مفهومی است یعنی در دفاع مقدس به جز خدا کسی به ما کمک نکرد و حتی یک نقطه از مختصات جغرافیای ما دست بیگانه نیفتاد ،الان آمریکا در منطقه نگران این است که تیر اول را آنها شلیک کردند اما می داند تیر آخر را ما شلیک خواهیم کرد.
معاون عملیاتی قرارگاه امنیتی ثارالله  تاکید کرد: صدام فاسد از خزانه مردم عراق سلاح خرید علیه کشور اما حالا آمریکایی ها دارند این سلاح ها را با خود می برند یکی از دلایلی که ما به روسیه متمایل شدیم همین تجهیزات و به دست آوردن تجهیزات و نگهداری آنها بود.
صدام می گفت ایران باید از منطقه برود اما الان ایران هست صدام نیست
شعبانی افزود: صدام یک زمانی می گفت ایران باید از بین برود الان نگاه کنید چه کسی از منطقه بیرون رفت ما یا صدام و بعثی ها؛ مردم ایران باید بدانند و باور داشته باشند که خداوند آنها را گزینش کرده است همانطوری که پیامبر در مورد سلمان فرمود قومی از این مرد برای احیای دین من به پا می خیزند البته نمی گوییم ما همان قوم هستیم شاید نسل های بعدی ایران باشند اما بدانید اگر آن نسل ، نسل حاضر باشد چه می شود.
وی بیان داشت: در جنگ علیه ایران خیلی از جاهای کشور ما را گرفتند اما موفق نشدند ما را شکست دهند، حتی چندی پیش به نخست وزیر شیعه کشور عراق اعتراض کردیم این چه چیزهایی است که در درس جغرافیا به دانش آموزان خود درس می دهید  چرا به جغرافیا دست می زنید و از نام جعلی برای خلیج فارس استفاده می کنید که این اعتراض باعث شد این درس اصلاح شود.

در ۴۰ سالگی انقلاب این ما هستیم که به آمریکا طعنه میزنیم

معاون عملیاتی قرارگاه امنیتی ثارالله  گفت: امروز متحدین ایران در عراق سر کار هستند در دولت قبلی عراق در تمام ۲۵ نقطه که اختلاف داشتیم همه میله ها ی مرزی را به نفع ما گذاشتند، یکی از برکات جنگ تحمیلی این بود که جنگ را آنها شروع کردند و ما تمام کردیم، ۵/۶ سال ابتکار عمل در جنگ تحمیلی دست ایران بود و فقط ۵/۱ سال به خاطر پشتیبانی های فراوانی که از صدام می شد ابتکار عمل دست عراق بود، الان در ۴۰ سالگی انقلاب این ما هستیم که به آمریکا طعنه میزنیم.
شعبانی تاکید کرد: در ایران فرمانده کل قوا در جایگاه مرجعیت شیعه است این باعث افتخار من  است که چنین فرماندهی دارم که از چیزی نمی ترسد، یک زمانی برای ما ستارخان ها و باقرخان ها قهرمان بودند که البته خوب هم بود و الان سردار باکری ها و زین الدین ها قهرمان ما هستند و باید یاد و خاطر آنها را زنده نگه داشت.

معاون عملیاتی قرارگاه امنیتی ثارالله  گفت: وقتی سردار قاسم سلیمانی پایان سیطره داعش در منطقه را اعلام کرد مسئله کردستان تجزیه آن را از دیگر کشورها مطرح کردند مسعود بارزانی اعلام استقلال کردستان را کرد این طرح تجزیه خاورمیانه یک طرح اسرائیلی است آنها می خواهند تا پشت مرزها ایران بیایند، ترکیه  و عراق و حتی وزیر امور خارجه ما  نبت به اعلام استقلال کردستان اعتراض کرد اما در نهایت قاسم سلیمانی به بارزانی تشر زد و گفت که من سر امنیت کشور با کسی شوخی ندارم و بارزانی هم کردستان را گذاشت و به سوئیس رفت، ترکیه هم بارزانی را تهدید کرد اما کاری از پیش نبرد اما یک تشر سردار قاسم سلیمانی کار را تمام کرد، قاسم سلیمانی حماسه شهدا را به عنوان ارزش در پشت کارهایش دارد.

همگی باید به سید علی اقتدا کنیم
وی بیان داشت: دشمنان هر بار یک نقشه می کشند داعش، استقلال کردستان، گروگان گرفتن وزیر لبنان در عربستانی که پشت تمام جنایت های منطقه دلارهای این قبیله فاسد است و سعد حریری را مجبور کردند پشت تریبون برود و بگوید جانش در خطر است و از حزب الله لبنان بد گفت و علیه ایران حرف زد تا فضا طوری شود که آمریکا اعلام کند حزب الله مخل کننده منطقه است اما در نهایت با موضع گیری های دبیر حزب الله لبنان و رئیس جمهور لبنان بعد از ۲۸ روز سعد حریری ذلیل لانه به فرانسه ، مصر و سپس به کشور خودش لبنان بازگشت و استعفایش را پس گرفت.
شعبانی تصریح کرد: توطئه در یمن و بیش از ۱۰۰۰روز جنایت در یمن همه توطئه عربستان و آمریکا است، اخیرا رهبر الحوثی ها به سید حسن نصرالله نامه نوشت که می خواهیم به تو اقتدا کنیم اما سید حسن نصرالله گفت کی می توان به یک سرباز اقتدا کرد باید با هم به سید علی خامنه ای اقتدا کنیم آمریکا از این می ترسد الان تحولات منطقه به نفع اسلام است.
معاون عملیاتی قرارگاه امنیتی ثارالله  افزود: به دنبال ایجاد تنش در ایران اتفاقات مجلس و مرقد امام رخ داد و در مرقد امام یک فرد مومن که به صورت افتخاری در مرقد امام کار می کرد شهید شد و در مجلس هم در قسمت عمومی که مردم رفت و آمد می کنند آشوب کردند.

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب