پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:43:45 - شنبه 14 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری بزرگترین مانور دانش آموزی”ذوالفقاریارخراسانیم”
مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان رابر از برگزاری مانورملی ذوالفقاریارخراسانیم ویژه دانش آموزان همزمان با سراسر کشور بمناسبت دهه فجرخبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان رابر با اشاره به برگزاری مانور ملی رسانه ای ” ذوالفقار-یار-خراسانیم ” گفت: این مانور به منظور تکریم وشناساندن شهید شاخص دانش آموزی، شهید محمد حسین ذوالفقاری با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی می باشد.

کریمقاسمی افزود: همچنین تبیین و ترویج مفهوم جهاد و به صورت ویژه جهاد کبیر برای نسل چهارم انقلاب و دانش آموزان نسل امروز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبین این مانور دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می باشند، اظهار داشت:محورهای مهم این مانور  در سه بخش تولید محتوا، راه اندازی پویش و جریان سازی  می باشد.

کریمقاسمی با پیوستن به این کمپین تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را در قالب‌های متن ادبی، شعر، یادداشت، عکس و فتو کلیپ،انیمیشن با موضوع «جهاد کبیر – شهید صغیر» حداکثر تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه به همراه مشخصات فردی خود به آدرس تلگرامی @sobheraboradminو یا sobherabor45@chmail.ir ارسال کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب