پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:43:24 - چهارشنبه 18 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده کل سپاه پاسداران از طرحهای اقتصاد مقاومتی منوجان بازدید کرد/تصاویر
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و فرماندهان لشکری و کشوری، در سفر به منوجان از پروژه های اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد .

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از صبح منوجان؛صبح امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و فرماندهان لشکری و کشوری، در سفر به منوجان ضمن بررسی روند  اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی و همچنین از کارگاه های خیاطی و بافندگی، مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی «مینوجهان» و دبیرستان شبانه روزی دخترانه مهر در شهرستان منوجان بازدید کرد.

سردار محمدعلی جعفریفرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از روند برگزاری دور‌ه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان کنکوری که توسط معین اقتصادی این شهرستان اجرا شده است، گفت: فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در ۲۱ شهر استان کرمان بین شرکت‌های مختلف در حال انجام است که سهم منوجان شرکت گهرزمین است.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: مقام معظم رهبری سال‌ها است که فریاد می‌زنند و به همه دولتمردان می‌فرمایند، «استضعاف را از بین ببرند و به اقشار و مناطق محروم بیشتر توجه داشته باشند».

وی بیان کرد:منوجان یکی از شهرهای محروم استان کرمان است که در طرح اقتصاد مقاومتی قرار گرفته و اقدامات و فعالیت‌هایی که از این شرکت‌ها برای شهرهای محروم به ارمغان می‌رسد برای شهرستان منوجان تازه آغاز شده است که به لطف خداوند در چند سال آینده مشکلات اقتصادی این شهرستان حل خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرارسیدن روز ۲۲ بهمن ماه اذعان داشت: مردم با حضور خود در روز ۲۲ بهمن اتحاد خود با نظام را به دشمن نشان دهند چراکه حضور گسترده مردم در این روز مایه دلگرمی و خدمت بیشتر مسوولان خواهد شد.

 



انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب