پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:50:20 - چهارشنبه 18 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۲ بهمن میثاق مجدد ملت با انقلاب است/دلسوزان انقلاب با شرکت در راهپیمایی رسالت خود را انجام دهند
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب میثاق مجدد مردم با انقلاب و ارزش های متعالی نظام اسلامی خواهد شد.

به گزارش “صبح رابر“؛  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان ؛ ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به شرایط و تهدیداتی که رئیس جمهور آمریکا نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران داشته است، اظهار کرد: همان گونه که میدانیم اجماعی که در خصوص جری

انات غربی، عربی و عبری ایجاد شده بین آمریکا عربستان و اسرائیل به دنبال توطئه برعلیه جمهوری اسلامی در طول  سال های گذشته بودند و بعد از شکست هایی که در منطقه غرب آسیا خوردند به دنبال حرکت های دیگری هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به پیروزی های چشمگیر و گسترده ای که در بحث آزاد سازی سوریه و عراق در جبهه مقاومت انجام شد،عنوان کرد: به دلیل شکستی که توطئه گرها در داخل و خارج از کشور در خصوص فتنه ۹۶ دچار آن شده اند  ضرورت دارد که مردم ولایی ما به مانند همیشه در صحنه حضور پیدا کنند.

وی در ادامه افزود:همچنین این حضور یک تکلیف شرعی نسبت به ارزش های دفاعی نظام و به ویژه در دفاع از نظام اسلامی می باشد برهمین اساس بستری فراهم شده که در حدود چهل سال انقلاب اسلامی ما به عنوان یک فکر، اندیشه و فرهنگ در ملت های مختلف رسوخ پیدا کنیم.

سردار ابوحمزه با اشاره به مطالب فوق ابراز کرد: موارد گفته شده به عنوان نکات اصلی هستند که همه اقشار و آحاد مختلف جامعه به عنوان تکلیف شرعی ، دینی و عقلی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و وظیفه و تکلیف خود را انجام دهند .

این مقام مسئول ادامه داد: مردم با حضور خود و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، اسرائیل و منافق» مواضع خود را در مقابل استکبار جهانی که در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی است، نشان می دهند.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب میثاق مجدد مردم با انقلاب و ارزش های متعالی نظام اسلامی خواهد شد، عنوان کرد:بر همین اساس اطاعت از ولایت فقیه در جهت انجام تکلیف بستری را فراهم می کند  تا وحدت،انسجام و صمیمیت را در بین اقشار مختلف جامعه به وجود آورد و صف واحدی در مقابل استکبار جهانی شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  متذکر شد:بنابراین همه افرادی که دل در گروه ارزش های متعالی انقلاب و کشور خود دارند و به نوعی خواستار پیاده سازی ارزش های اسلام در کشور هستند و به دنبال آبادی و استقلال کشور می باشند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و تکلیف و رسالت خود را انجام دهند .

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه مردم ما انسان های آگاه، بصیر، فهیم هستند و شرایط منطقه و جهان را می شناسند، خاطر نشان کرد: اینان قطعا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیش از سال های گذشته در سطح کشور شرکت خواهند کرد و در سطح استان نیز با توجه به اینکه مردم کرمان،مردمی متعهد،انقلابی و ولایی هستند و درهمه صحنه ها در خلال چهل سال گذشته حضور داشته اند،لذا در این راهپیمایی نیز حضور خواهند داشت و تکلیف انقلابی خود را انجام خواهند داد.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب