پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:13:09 - جمعه 18 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ازدواج آسان ۷زوج جوان رابری همزمان با جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)برگزار شد+عکس
ازدواج آسان ۷زوج جوان رابری همزمان با جشن میلاد پر خیر و برکت بانوی دو عالم در حسینیه جامع رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛  همزمان با شب میلاد پر خیر و برکت بانوی دو عالم؛ جشن باشکوه  ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) همراه با ویژه برنامه ازدواج آسان ۷زوج جوان رابری همراه با اهدای  ۷جهیزیه و تجلیل از سادات و نام های فاطمه و القاب حضرت فاطمه (س)با حضورخیل کثیر عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) در حسینیه جامع رابر برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر با تبریک ولادت با سعادت یگانه دختر نبی اکرم(ص) بی بی دو عالم شفیعه روز محشر حضرت فاطمه الزهرا (س)اظهار داشت: امشب؛ شب بسیاربسیار بزرگ و مهمی است به خاطر همین قدوم پر خیر و برکت حضرت زهرا (سلا م الله علیها) این روز را روز زن و روز مادر نامگذاری کردند.

وی افزود: هر چه حضور شما در جشن ها، نماز جمعه و سنگر ها با شکوه تر و با عظمت ترباشد این حرکت؛ تیری به قلب دشمن و استکبار جهانی می زند.

حجت الاسلام صادقی خاطر نشان کرد: جشن ازدواج آسان این  ۷زوج جوان درس و الگویی است برای همه ما، پدر و مادرها، بچه‌ها، جوانان که سعی کنند ازدواج را تا جایی که می‌شود آسان بگیرند و به دیگران هم یاد دهیم و توصیه کنیم که ازدواج را آسان بگیرند.

در پایان این جشن شاد و باشکوه  عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت با مولودی خوانی مهدی پور برای این زوج های جوان آرزوی خوشبختی کردند.

انتهای پیام 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب