پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:02:48 - چهارشنبه 1 فروردین 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه است/مردم و مسئولان اهتمام جدی تری به مصرف کالای ایرانی داشته باشند
 امام جمعه شهرستان رابر گفت: وظیفه هر ایرانی است که نسبت به کالای ایرانی اهتمام و جدیت داشته باشد چرا که خرید هریک کالای ایرانی در واقع باعث رشد و تقویت سرمایه گذاران، رفع بیکاری و ایجاد اشتغالزایی می شود.

حجت الاسلام صادقی  امام جمعه شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار“صبح رابر”، با تبریک فرارسیدن بهار ۹۷ در باره نامگذاری  شعارامسال گفت: وظیفه هر ایرانی است که نسبت به کالای ایرانی اهتمام و جدیت داشته باشد چرا که خرید هریک کالای ایرانی در واقع باعث رشد و تقویت سرمایه گذاران، رفع بیکاری و ایجاد اشتغالزایی می شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به حمایت از کالای داخلی افزود:  ایرانی ها با خرید هر کالای خارجی ضربه به پیکره اشتغال می زند از آنطرف  تعطیلی  کارخانه ها و همچنین سرمایه گذاران دیگر سرمایه گذاری نمی کند لذا فساد در جامعه زیاد می شود.

امام جمعه رابر با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: همانگونه  که مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند  کارخانه دارها با جدیت تمام کالای با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند و  از آنطرف هم مردم اولویت به خرید کالای ایرانی و تولید ملی دهند  تا بازار ایران رونق  خاص خودش را بگیرد.

وی در پیام نوروز از مسئولین شهرستان  خواستار شد:  دست به دست هم  دهند با اهتمام و جدیت در کار، بیکاری را مرتفع کنندو در جهت تشویق و ترغیب سرمایه گذار تلاش کنند.

حجت الاسلام صادقی خطاب به همه مردم  گفت:  سرمایه  گذار را دلگرم  کنند و بتوانند سرمایه  گذار را جلب و موفق به  جذب سرمایه گذار شوند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب