پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:23:05 - یکشنبه 5 فروردین 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جزئیات جذب ۱۷۳۶۸ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ آغاز ثبت‌نام آزمون از نیمه اول فروردین ۹۷
رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزات آموزش و پرورش از تاریخ ثبت‌نام، شرایط و ضوابط شرکت در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص جذب و استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی این سازمان از طریق آزمون درسال ۱۳۹۷، اظهار داشت: در آزمون استخدامی سال۱۳۹۷ براساس نیاز مناطق آموزشی برای حدود ۷۰ خوشه شغلی مربوط به مشاغل آموزشی، تعداد ۱۷۳۶۸ نفر با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمت کشوری و درنظر گرفتن سهمیه‌های قانونی، بعد از طی مراحل آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی، از تاریخ اول مهر ماه ۹۷ جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان نهایی مکلفند که مابقی دوره شایستگی معلمی را همزمان با اشتغال در مدارس، در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی بگذرانند.

چهاربند ادامه داد: ثبت‌نام ازداوطلبان متقاضی در آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۳۹۷ پس از تکمیل، اخذ و تأیید اطلاعات، از سوی مراجع ذیصلاح، از نیمه اول فروردین سال ۱۳۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع خواهد شد.

وی اظهار کرد: آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و نتایج اولیه آزمون نیز، حداکثر تا اواخر خرداد ۱۳۹۷ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت‌های عمومی از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی جهت گذراندن دوره مهارت آموزی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب