پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:47:40 - سه شنبه 28 فروردین 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صعود تیم رابر به فینال لیگ برتر فوتسال استان کرمان
در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال استان، تیم رابربا نتیجه ۳ بر یک پیروز میدان شود و مهمانان کرمانی خود را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی از ساعت۱۴ امروز (سه شنبه) با رویایی تیم‌های رابر و بتن سازان کرمان آغاز شد.

در این دیدار که در سالن تختی رابر برگزار شد، تیم رابر ۳ بریک برابر مهمانانش به پیروزی رسید تا با کسب این پیروزی به فینال لیگ برتر فوتسال استان راه یابد.

 محمدفخرایی در این دیدار خانگی ۲ گل و  دانیال مهدی پور یک گل را به ثمر رساندند.

گفتنی است؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر طی پیامی این موفقیت افتخارآفرین را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

صعود غرورآفرین ورزشکاران رشته فوتسال شهرستان رابربه فینال مسابقات لیگ برتر استان کرمان موجب شادمانی، غرور و سربلندی جامعه ورزش شهرستان رابر به خصوص مردم شریف وشهید پرور دیار سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی شد.

این موفقیت ارزشمند شما بی‌شک نشان از شایستگی و توانمندی ورزشکاران رابر‌زمین داردکه به مانند گذشته با همت والای خود و با امید و توکل به خداوند متعال پرچم سرافرازی شهرمان را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی، این موفقیت بزرگ را به شما، خانواده محترمتان و همچنین جامعه ورزش و مردم شریف شهرستان رابر تبریک گفته و استمرار موفقیت و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب