پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:02:49 - شنبه 8 اردیبهشت 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضرت علی اکبر(ع) سرو بوستان ایستادگی و الگوی جوانان
حضرت علی اکبر(ع) جوان رشید امام حسین(ع) الگویی بی نظیر برای همه جوانان است که این روز به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازتاب بروجرد نوشت،  ۱۱ شعبان سال ۳۳ نوزادی در مدینه دیده به جهان گشود، حضرت علی اکبر(ع) فرزند امام حسین(ع) و لیلا که فرزند بزرگ امام حسین(ع) بودند شباهت زیادی به پیامبر(ص) داشتند.

حضرت علی اکبر(ع) در دامان پدر و مادری پرورش یافت که در شجاعت، فداکاری و ایثار الگو بود و در کربلا و واقعه عاشورا اولین شهید بنی هاشم بود که در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسید.

حضرت علی اکبر(ع) در روز عاشورا بعد از شهادت یاران امام حسین(ع) اذن ورود به میدان گرفتند و پس از مدتی نبرد با دشمن به شهادت رسیدند.

حضرت علی اکبر(ع) الگو و اسوه ای برای همه جوانان است، جوانی که با شجاعت در میدان نبرد حاضر شد و جان خود را تقدیم کرد البته در دوران دفاع مقدس جوانان زیادی با الگوگیری از این جوان رشید برای دفاع از دین و ارزشها به شهادت رسیدند.

در این سالها نیز جوانانی به عنوان مدافع حرم به نبرد با دشمن برخاسته و با الگو گیری از جوان امام حسین(ع) همچنان در حفاظت از دین و اسلام جان خود را تقدیم می کنند.

روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است، فرصتی برای توجه بیشتر به جوانان و تلاش برای رفع مشکلات آنها چرا که جوانان زیادی با مشکلات بیکاری و نبود شغل مواجه هستند و تعلل در رسیدگی به مشکلات جوانان برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

بسیاری از جوانان با مشکلاتی همراه هستند که تنها کمی توجه و تلاش نیاز است تا با رفع مشکلات یک زندگی خوب را سپری کنند.

باید برای جوانان فرصت شکوفایی را فراهم کرد به طوری در این سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جوانان این مرز و بوم با تکیه بر توان خود موفقیت های بی شماری را کسب کرده اند.

نیاز است تا زمینه بروز استعدادها و شکوفایی آنها فراهم شود و با حمایت از جوانان شاهد پیشرفت، توسعه و موفقیت را مشاهده کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب