پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:07:54 - سه شنبه 8 خرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سقوط یک هواپیمای فوق سبک در حوالی فرودگاه امام/۲ نفر جان باختند
رییس سازمان آتش نشانی رباط کریم از اطفا کامل حریق در محل سقوط هواپیما حوالی فرودگاه امام خبر داد و گفت: ۲ نفر در این حادثه جان باختند.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرم درآبادی از سقوط یک هواپیمای فوق سبک در در حوالی فرودگاه امام(ره) خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۹:۲۵ رخ داد و به محض اطلاع از این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی در تشریح موقعیت وقوع حادثه اضافه کرد: این حادثه در حوالی فرودگاه امام(ره) ، روستای «وهن آباد» از توابع شهرستان رباط کریم رخ داده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در پی وقوع این حادثه ۳ نفر از هم وطنانمان مصدوم شدند.

اطفا کامل حریق در محل سقوط هواپیما/۲ نفر جان باختند

سیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص سقوط هواپیمای فوق سبک در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: طی وقوع این حادثه ماموران آتش نشانی رباط کریم بدون فوت وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن به محل وقوع حادثه اعزام می شوند.

موسوی در تشریح چگونگی این حادثه افزود: ماموران مشاهده کردند که این حادثه ۲ نفر فوتی و یک مصدوم به همراه داشته است.

وی بیان داشت: این هواپیما دارای ۲ سرنشین بوده است که هر دو در دم جان باختند و یک مصدوم نیز از نیروهای امدادی سر صحنه بوده است که در محل درمان شد.

رییس سازمان آتش نشانی رباط کریم در پایان گفت: با حضور به موقع ماموران آتش خاموش شده است  و آتش نشانان در صحنه حاضر می باشند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب