پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:29:04 - جمعه 18 خرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۵ عاملی که صهیونیست‏هارا به مرز نابودی کشاند/حمایت چهل ساله مردم انقلابی در دفاع از مظلوم؛ تن دشمن را می لرزاند
خطیب جمعه رابر گفت:حمایت غرور آفرین  مردم و مسئولین  بعد از گذشت چهل سال از انقلاب با توجه به مشکلات  عدیده و معیشتی که برای مردم به وجود آمده نشان می دهد این مردم به نظامشان اطمینان دارند و در هر جایی احساس کنند دشمن می خواهد سوء استفاده ای کند مردم با حرکات  خودشان در راهپیمایی ها متوالی در طول سال و از جمله در روز قدس، این روز استثنانی مردم می آیند و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل تن دشمن را می لرزاند.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام صادقی خطیب جمعه رابردر نماز جمعه قدس، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به ادامه مباحث هفته های قبل اظهار داشت: یکی از حقوق هایی که در رساله ی امام زین العابدین(علیه السلام )مورد تأکید قرار گرفته است؛ حق کسی که به تو بدی و دشمنی کرده است

وی افزود: در روایتی از امام علی (علیه السلام ) می خوانید پرهیزکار به کسی می گویند به کسی کمترین ستمی روا نمی‌دارد  امیرالمومنین در این دو فرایض پرهیزکار به واسطه معیارهای انسانی اسلامی با کسی عداوت و دشمنی پیدا کرده، ظلمی بر او روا نمی‌دارد .

خطیب جمعه رابر  با اشاره به فرمایش امام زین العابدین (علیه السلام ) که ظلم را با ظلم جواب ندهید تصریح کرد: زمینه و انگیزه ظلم موجود است اگر به حسد همان معیارها به خاطر دوستی مرتکب گناه نمی شود برای رضا و خشنودی او پا روی اصول و اعتقادات خود نمی‌گذارد.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگر سخنان خود بنا به فرموده مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید گفت : قدرت یابی جریان‏های مقاومت ورسیدن نیروهای ضدمقاومت درپشت دروازه‏های اسرائیل‏، فساد داخلی رژیم صهیونیستی، تضاد و بی‏اعتمادی داخلی‏‏، تکثر هویتی؛ ناشی از شکل‏گیری حکومتی جعلی درسرزمین فلسطین‏،چالش جمعیت را از عواملی که صهیونیست ها را به مرز نابودی کشانده برشمرد.

وی قدرت یابی جریان‏های مقاومت ورسیدن نیروهای ضدمقاومت درپشت دروازه‏های اسرائیل‏ را یکی از عوامل نابودی صهیونیست ها خواند و افزود:   مسیر پرونده بحران سوریه آنگونه که غربی‏ها و آمریکایی‏ها برنامه‏ریزی کردند پیش نرفت و نه تنها سوریه از محور مقاومت جدا نشد بلکه نیروهای مقاومت به پشت دروازه‏های سرزمین‏های اشغالی و جولان رسیدند.

خطیب جمعه رابر تصریح کرد:  اخیرا صهیونیست‏ها با فشار و مذاکره با روس‏ها سعی دارند از طریق آنان نیروهای مقاومت را از جنوب سوریه و مرزهای اشغالی دور کنند تا شاید کمی از این تهدید رهایی یابند.

وی افزود: حتی اگر این اتفاق برای زمانی کوتاه هم رخ دهد باز هم حضور دولتی همسو با مقاومت در آینده، صهیونیست‏ها را بیش از پیش دچار بحران و چالش خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی  با بیان امری که برای برخی سران صهیونیستی بسیار واضح است گفت: اینکه هر روز سخن از قدرت یابی محور مقاومت چون حزب‏الله، حماس و ایران می‏زنند و بیش از پیش، امنیت خود را در خطر نابودی می‏بینند.

وی یکی دیگر از عوامل نابودی صهیونیست ها را  فساد داخلی رژیم صهیونیستی‏خواند و افزود: صدها نفر از ساکنان تل‏آویو شامگاه شنبه گذشته (۱۲ خرداد) بازهم در اعتراض به فساد و مسیر پیگیری پرونده‏های فساد نتانیاهو و همسرش تظاهرات کردند. این تظاهرات در آستانه دور جدید بازجویی پلیس این رژیم از نتانیاهو در جریان پرونده‏های مختلف فساد، برگزار می‏شود.

حجت الاسلام صادقی تشریح کرد: تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی با نوشته «جُرم‏وزیر» به جای کلمه نخست‏وزیر خواستار استعفای نتانیاهو از این سمت و تمام اعضای فاسد کابینه او شدند.

وی افزود: رئیس پلیس سابق تل‏آویو نیز ابراز امیدواری کرد نتانیاهو هرچه زودتر در جریان تحقیقات درباره پرونده‏های فساد مالی، گناهکار شناخته‏شده و بازداشت شود.

وی در مورد تضاد و بی‏اعتمادی داخلی گفت:  رئیس پیشین موساد حدود یک سال پیش در اولین حضور رسانه‏ای خود پس از کناره‏گیری از ریاست موساد گفته بود: «ایران تهدیدی برای اسرائیل نیست، بلکه رشد تضاد داخلی می‏تواند به نابودی اسرائیل منجر شود.

خطیب جمعه رابر تنها تهدید واقعی را تضاد در داخل اسرائیل دانست و یادآور شد: اختلافات داخلی ما نتیجه‏ای جز جنگ داخلی ندارد؛ مسیری که ما در حال حاضر به‏سوی آن در حرکت هستیم.

وی افزود: اگر یک جامعه از خط تفرقه و نفرت خود عبور کند، احتمال وقوع پدیده‏ای به نام جنگ داخلی قوت می‏گیرد. این مسؤولیت بر عهده همه است تا از بروز اختلاف جلوگیری کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه صهیونیست‏ها علی‏رغم این‏که ادعا می‏کنند در سایه «صهیونیسم» در سرزمین‏های اشغالی جمع شده‏اند و با وعده وعیدهای دورغین از سراسر جهان به آن‏جا آمده اند؛گفت: بسیار از منظر هویتی، فرهنگی و حتی عقیدتی متکثر و پراکنده هستند به گونه‏ای که مصداق آیه قرآن است که خطاب به مشرکین می‏گوید در دل‏ها پراکنده ‏اند. این تکثر هویتی بارها موجب چالش شده است به گونه‏ای که رئیس جمهور کنونی رژیم صهیونیستی این مسأله را مهم‏ترین موضوع در آینده رژیم منحوس و جعلی  می‏داند.

وی چالش جمعیت؛ را یکی دیگر از مولفه‏های ترس صهیونیست‏هاازنابودی‏ خواند و گفت: با شعارکفرآمیز ” فرزند کمتر زندگی بهتر ” و بلاهایی که بر مردم ایران روا داشتند اسرائیل با همین چالش جمعیت به زودی زود از بین خواهد رفت .

حجت الاسلام صادقی  با اشاره به فرمان عزت بخش رهبر انقلاب در پاسخ به بدعهدی آمریکاگفت: دستور رهبرمعظم انقلاب در خصوص از بین بردن حبس هسته‏ای پیرامون فعالیت‏های صنعتی ایران،یکی ازمهم‏ترین اقدامات متقابل ایران درپاسخ به خروج آمریکاازبرجام بوده است.

وی این دستور مقام معظم رهبری و الزامات رسیدن به ۱۹۰ هزار سو و مسائل مربوط به مقدورات ملی برای رسیدن به این موضوع، عنوان کرد: این دستور، پیام‏هایی ازجمله بازگشت اعتمادبه نفس ملی،عزت ملی،تغییرمحیط سیاسی دربرابرغرب وبرخی دیگرازنکات راشامل می‏شودکه در هفته آینده ،به برخی ازآن‏هااشاره خواهد شد.

خطیب جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود بااشاره به کاهش نزولات آسمانی گفت : در بحث آب با بحران جدی مواجه هستیم اگر صرفه جویی نکنیم؛ جیره بندی می شود.

وی اسراف آب در شستن جلوی مغازه ها و شستن ماشین ها را در شهر رابر متذکر شد:از  باب امر به معروف ونهی از منکر باید تذکر دهیم بعضی خانواده ها و مغازه داران متوجه این بحث نیستند.

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: اگر به معنای واقعی کلمه صرف جویی نکنیم از دو روز آینده آب طبق برنامه  در رابر جیره بندی می شود .

وی همچنین با توصیه آبیاری قطره ای در باغچه ها گفت:از را ه علمی گیاهان و باغچه های خود را  آبرسانی کنید که آب کمتر مصرف شود.

خطیب جمعه رابر نیز با توجه توطئه عمیق دشمن علیه امداد به منظور عدم کمک به مردم مظلوم فلسطین؛ از مردم در این امر  دعوت کردو افزود: کمک های جمع آوری شده امروز شما مردم  به کوری چشم دشمنان اسلام خصوصاً دشمنان داخلی برای فلسطینیان است این کمک های شما نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مردم مظلوم فلسطین  دارد

وی همچنین با طلب رحمت و مغفرت برای بانی مصلی فاطمه الزهرا رابر مرحوم جهانشاهی گفت: کسانی می خواهند کاری انجام  دهند که باقیات و  صالحاتی برایشان  باشد،برای فرش این مصلی، سیستم صوتی، سیستم  سرمایشی و  گرمایشی وامثالهم کمک های نقدی خود را به متولی این مکان مقدس دهند.

امام جمعه رابر با تقدیر و تشکراز حضور با شکوه عموم مردم رابر درراهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روزه داران رابری  با توجه به اینکه شب  گذشته هم شب احیا بودو تا سحر دست به عبادت داشتند امروز همه آمدند؛جا دارد از عموم مردم و مسئولین شهرستان و همچنین از کسانی که جلساتی  برای بهتر برگزار شدن راهپیمایی امروز داشتند کمال تشکر را داریم.

وی یبا بیان اینکه خداوند به آن کسانی که این حرکت را به راه  انداختند اجر دهد افزود : در طول این  چهل سال حضرت امام  (رحمت الله علیه )از سال ۴۲ این حرکت را به زبان آوردو درسال ۵۷ این حرکت  عملیاتی شد .

وی با اشاره به حمایت غرور آفرین  مردم و مسئولین  بعد از گذشت چهل سال از انقلاب با توجه به مشکلات  عدیده و معیشتی که برای مردم به وجود آمده خاطر نشان کرد این مردم به نظامشان اطمینان دارند و در هر جایی احساس کنند دشمن می خواهد سوء استفاده ای کند مردم با حرکات  خودشان در راهپیمایی ها متوالی در طول سال و از جمله در روز قدس، این روز استثنانی مردم می آیند و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل تن دشمن را می لرزاند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب