پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:51:16 - جمعه 18 خرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم ایران با وحدت و همدلی فشارهای اقتصادی برجامی راناامیدخواهند کرد/ روز قدس نشاندهنده قدرت و عظمت این نظام است
فرماندار رابر گفت:امروز آمریکا توهم زده و دل به خارج شدن از برجام خوش کرده که با تحریم ایران و فشار اقتصادی می تواند مردم را برعلیه نظام بلند کند ومی خواهد با ایجاد اختلاف کشور ایران را که امید تمام مستضعفین جهان است از صحنه خارج کند اما کورخوانده و مردم ایران با وحدت و همدلی آنها را ناامیدخواهند کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ فرماندار رابر در جمع راهپیمایان روز قدس رابربا تسلیت شهادت مولای متقیان امیرمومنان و قدردانی از حضورپرشور مردم رابر در مناسبت های مختلف گفت: روزقدس یک روزجهانی و روز پیروزی مستضعفین برمستکبرین است.

علیدادی با اشاره به تاریخ بیت المقدس گفت: یکی از شگردها و ترفندهای استکبار جهانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری مظلوم نمایی صهیونیست و اسرائیل است که به کمک بوق ها و بنگاههای تبلیغاتی که در اختیاردارند از این ترفند برای رسیدن به مقاصد وسرپوش گذاشتن برجنایاتشان استفاده می کنند و با آن داستانهای ساختگی مثل هلوکاست و شکنجه اسرائیلی ها دنبال اخذ امنیت روانی برای اسرائیلی ها هستند.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بادوراندیشی و روحیه بالای خود و به پشتوانه مردم همیشه در صحنه ما برای خنثی کردن این توطئه ها و نشان دادن چهره واقعی اسرائیل جنایتکار،غاصب و کودک کش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در ۱۶مرداد سال ۱۳۵۸بعنوان روز قدس اعلام کرد و این یک روز جهانی است که تاآزادسازی خرمشهر ادامه دارد.

علیدادی اظهار داشت: شهربیت المقدس برخلاف آنچه که اسرائیلی ها اعلام می کنند مربوط به اجداد آنهاست، ۲۵۰۰سال قبل از میلاد یک قوم از عرب به آنجا وارد شدند و ۱۵۰۰سال برآن منطقه حکومت کردند و بعدازآن پیامبران الهی مثل سلیمان و داوود آمدند و در ۶۳سال قبل از میلاد به دست امپراطوری روم افتاد و از آن تاریخ تا سال ۱۹۱۶که توسط انگلیس اشغال شد فراز ونشیب های فراوانی به خود دید که مقطعی از آن مربوط به تاریخ اسلام است.

وی با اشاره به اینکه شهربیت المقدس قبله اول مسلمین است گفت: شهربیت المقدس یکی ازچهار شهریست که در قران عنوان شده است وبرای مسلمین از اهمیت و قداست بالایی برخوردار است.

فرماندار رابر افزود: در معادلات جهانی که بعد از جنگ جهانی اتفاق افتاد و جهان به دو قطب سرمایه داری به سرکردگی آمریکا و کمونیست (شوروی سابق) که در این دنیای دوقطبی حضرت امام خمینی(ره) با آن رهبری پیامبرگونه اش با کمک مردم غیور و با بصیرت ایران حکومتی برمبنای اسلام ناب محمدی نه شرقی و نه غربی ایجادکرد که برای هردوقطب بسیار گران تمام شد، لذا دشمنی آنها با ترور شخصیت ها ، کودتا ، جنگ تحمیلی به کمک نوکرانشان آغازشد .

وی در همین راستا یادآور شد: به حول و قوه خداوند متعال از ابتدای دشمنی های گسترده آنان با رهبری امام راحل و سپس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به پشتوانه مردم ولایتمدار در همه عرصه ها پیروز شدیم که خود نشاندهنده قدرت و عظمت این نظام است.

فرماندار رابرگفت: امروز آمریکا توهم زده و دل به خارج شدن از برجام خوش کرده که با تحریم ایران و فشار اقتصادی می تواند مردم را برعلیه نظام بلند کند ومی خواهد با ایجاد اختلاف کشور ایران را که امید تمام مستضعفین جهان است از صحنه خارج کند اما کورخوانده و مردم ایران با وحدت و همدلی آنها را ناامیدخواهند کرد.

وی در همین راستاافزود: این امید واهی دشمن وظیفه ما رابرای پیش بردن اهداف نظام حول ولایت و اتحاد وهمدلی چندبرابر می کند.

علیدادی گفت: رمزپیروزی ما وحدت کامل است و باید به دور از تفرقه و اختلافات سیاسی و حزبی، یکپارچه نسبت به توسعه اقتصادی کشورمان اقدام کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با خرید کالای ایرانی توسعه کشور کلید می خورد و شاهد اشتغالزایی برای جوانانمان خواهیم بود که باید فرهنگ کار وتلاش را ایجاد و بخش خصوصی را تقویت کنیم.

فرماندار رابر در پایان سخنانش با اشاره به بحران کم آبی در کشورمان از شهروندان خواست: در مصرف آب صرفه جویی کنند

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب