پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:39:30 - شنبه 19 خرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خروش مردم زادگاه سردار سلیمانی در دفاع از مظلومیت
مردم همیشه در صحنه رابر دیگر بار به صحنه آمدند در آدینه پایانی ماه عاشقی فریاد رهایی قدس را سر دادند.

به گزارش “صبح رابر“مردم روزه دار  و همیشه در صحنه رابر با حضور پر شور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شب قدر را به روز قدس پیوند زدند و بااعلام  حمایت از نخستین قبله مسلمانان جهان، بیداری اصحاب حقیقت  را بار دیگر با انسجام اسلامی و هم بستگی  مستحکم ملی شکوهمندانه  ترسیم کردند.

به صحنه آمدند تا  بغض ترک خورده  فلسطین را به التیامی حماسی بنشانندو دیگر بار به  صحنه آمدند در آدینه پایانی ماه عاشقی فریاد رهایی قدس  را سر دادند.

حضور گسترده مردم رابر در راهپیمایی  روز  قدس؛  لبیک به  ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام  خمینی (ره) و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر  انقلاب (مد ظله العالی) و  تجدید پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

مردم  همیشه در صحنه  رابر همدل و همگام با سایر مسلمانان هر ساله  با حرکت بی نظیر خویش درراهپیمایی روز قدس  دشمن فرو مایه را در جای خود متوقف و وادار به  عقب نشینی می کند.

مردم زادگاه سردار سلیمانی با این حضور پرشور در راهپیمایی روز  قدس امسال از مسجد صاحب الزمان تا مصلی رابر به عموم جهانیان  اعلام داشتند  که مبارزه با استکبار و صهیونیست از اصول  سازش ناپذیر و از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

مقتدرانه این  راه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ این راهپیمایی با شکوه با سخنرانی فرماندار رابر و  برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع فلسطین و دل نوشته ای برای مردم عزه و همچنین نمایشگاه روز قدس همراه بود.

                              

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب