پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:52:59 - سه شنبه 19 تیر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روایت جهاد دیروز تا جهاد امروز درهفتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل (ع) رابر
همزمان با سالروز شهادت امام  صادق (علیه السلام )هفتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل (ع) رابر برگزارشد.

به گزارش “صبح رابر”؛ سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به مهمانی شهدا دعوت شدیم. به مهمانی که رسیدیم خادمان شهدایی را دیدیم که با عشق؛ جهاد امروز رابا جهاد دیروز روایت می کردند.کوچک و بزرگ، پیرو جوان  نمی شناخت هر کدام به نوعی دین خود را به شهدا ادامی کردند از غرفه حجاب و عفاف و برپایی نمایشگاه فرهنگی گرفته تا واکس صلواتی، مشق کردن وصیت نامه شهداء و توزیع شربت وپخت نهار.

هر کدام از این حاشیه های برگزاری یادواره هفتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل (ع)رابر؛مثل زمان جنگ و جبهه؛ جهادی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت را تجلی می کرد وبه مولا و سرورشان با توسل به امام جعفر صادق (علیه السلام) اقتدا کردند.

شایان ذکر است مراسم یادواره با روایتگری حسن شمشادی خبرنگار و روایتگرحماسه حسینی مدافعان حریم حرم اهل بیت و حضرت زینب (س) در کشاش جنگ با تکفیریان، سخنرانی حجت الاسلام سنجری مسئول بسیج طلاب استان کرمان و مداحی مداح اهل بیت (ع) حاج امین مهدی پورهمراه بود.

نسل جوان ما در دفاع از آرمان های انقلاب و شهدا  به خوبی نشان دادند می توانند، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

     

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب