پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:16:00 - پنجشنبه 11 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرداخت طلب۸۰میلیاردی پیمانکار پروژه سد صفارود رابراز محل قانون ماده ۵۶ تامین شود
معاون آبفای وزیر نیرو گفت: پیمانکار پروژه سد صفارود رابر، ۸۰ میلیارد تومان طلبکار است و به همین دلیل در حال حاضر پروژه متوقف شده است باید دنبال سرمایه‌گذار بخش خصوصی و بندهایی که در سازمان برنامه و بودجه است به‌ ویژه ماده ۵۶ باشیم که طرح سد صفارود اجرا شود.

به گزارش “صبح رابر”؛معاون آبفای وزیر نیرو،در سفر یکروزه خود به استان کرمان، امروز پنجشنبه  همراه با  امام جمعه رابر، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس، فرماندار رابر، مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمان و جمعی از مسؤولان استانی و محلی از پروژه سد صفارود رابربازدید کردند.

معاون آبفای وزیر نیرو در در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر گفت: به منظور آشنایی با مسائل و مشکلات آب استان از جمله بازدید از سد صفارود و تونل انتقال آب رابر به کرمان که مشکلات مالی دارند وارد شهرستان رابر شدیم که با کارفرما و پیمانکار دیداری داشته باشیم و مسائل و مشکلات را بررسی کنیم.

عباس سروش بیان کرد: امیدواریم در برگشت به تهران منابعی را تامین کنیم که پروژه سد صفارود دنبال شود و قاعدتا باید دنبال سرمایه‌گذار بخش خصوصی و بندهایی که در سازمان برنامه و بودجه است به‌ویژه ماده ۵۶ باشیم که پروژه راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: پیمانکار این پروژه ۸۰ میلیارد تومان طلبکار است و به همین دلیل در حال حاضر پروژه متوقف شده است.

پروژه سد صفارود (شهیدان امیرتیموری رابر) در سال ۸۶ با هدف تامین آب شرب شهرستان آغاز به کار کرده و هم‌اکنون پس از پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۱ درصد به‌دلیل کمبود اعتبارات کارگاه تعطیل شده و حدود دو ماه است که ۳۰۰ نفر بیکارشده‌اند.

همچنین در ادامه این سفر معاون آبفای وزیرنیرو در شهرگردشگری هَنزا حضور یافت و مشکلات کم آبی این شهر را بررسی و از محل حفرچاه جدیدتامین آب این منطقه بازدیدکرد.

انتهای پیام/

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب