پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:50:23 - پنجشنبه 18 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف چندین انبار میلیاردی احتکار در کرمان/ارتش بیست میلیونی با مشاهده هر گونه احتکار مراجع را باخبر سازند
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت : در روزهای گذشته چندین انبار احتکار در کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و به حکم قضایی پلمپ شدند .

به گزارش “صبح رابر”؛ ابراهیم شهریاری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با کالاهای احتکار شده در کرمان اظهار داشت : در چند روز گذشته بعد از رصد اطلاعاتی توسط  سربازان گمنام امام زمان (عج) پنج انبار بزرگ احتکار کشف و به حکم قضایی پلمپ شدند .

وی گفت : ارزیابی اولیه حاکی از آن است که کالا‌های احتکار شده دارای ارزش بالای ۱۰۰ میلیارد هستند و از آن جایی که این اجناس توسط مقام قضایی پلمپ شده اند در ارزیابی دوم هنوز مشخص نیست ولی انتظار می رود که ارزشی بالاتر از این داشته باشند .

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان خاطر نشان کرد : در ادامه نیز در روز گذشته در شهرستان بم ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی  و آبمیوه خارجی کشف ، ضبط و پلمپ شد و همچنین در شب گذشته نیز بیش از ۲۰۰ تن کالا در انباری شناسایی و پلمپ شد .

شهریاری عنوان کرد : برخی از افراد که اقدام به جنس قاچاق و احتکار کرده اند شناسایی و توسط مقام قضایی پلمپ و به دادسرای تعزیرات حکومتی جهت اجرای حکم و اشد مجازات فرستاده شده اند .

وی ادامه داد : محتکرین کالاها قصد لطمه زدن به بازار را داشتند که توانستیم با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی افراد احتکار کننده را شناسایی کنیم و امیدواریم خبرهای بهتری در روزهای آتی به مردم نجیب کرمان دهیم .

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان بیان کرد : در هفته های گذشته نیز بزرگترین انبار احتکار استان کرمان که بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برآورده ریالی شده است شناسایی و کشف شد ؛ این انبار متعلق به فردی است که در خارج از کشور زندگی می کند .

شهریاری در رابطه با نقش بسیج مردمی در برخورد با احتکار کننده ها افزود : باید ارتش بیست میلیونی هر گونه گزارش مشکوکی را در خصوص احتکار و قاچاق کالا خبر دهند تا بلافاصله پلیس آگاهی و تیپ بازرسی از صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی در محل حضور پیدا کرده و اجناس قاچاق و احتکار را کشف و ضبط نمایند .

وی در پایان گفت : تقاضای ما از مردم این است که هر گونه گزارشی را انتقال دهند تا بلافاصله گشت ها در محل حضور پیدا کنند و اجناس کشف و ضبط شوند .

 

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب