پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:33:31 - جمعه 19 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کسانی که داعش را ایجاد کردند عاقبتی جز نابودی ندارند
فرمانده سپاه قدس گفت: کسانی که داعش را ایجاد کردند در ظلم داعش شریکند و ستمگران عاقبتی جز نابودی ندارند و رفتنی هستند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  راه آرمان، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی امشب در سومین سالگرد شهید حجت‌الاسلام شیخ‌شعاعی و ۱۷۵ شهید غواص در بیت‌الزهرای کرمان برگزار شد با بیان اینکه  امروز سالگرد شهادت شهید حججی نیز هست و در واقع شهید شیخ‌شعاعی امشب میزبان واقعی این مراسم و میزبان شهید حججی است، گفت: شیخ بصیر و روحانی مبارز شیخ شعاعی شهید ارزشمندی است که فضائل اخلاقی بالایی داشت.

وی افزود: شهید شیخ‌شعاعی سنبل دین حقیقی و حقیقت دین، سنبل روحانیت مجاهد و سنبل معنویت جهاد و ایستادگی بود.

فرمانده سپاه قدس اظهار داشت: در همه جای جنگ خط‌شکنی داشتیم اما تنها در چند عملیات تجربه خط‌شکنی غواص را داشتیم که والفجر ۸ از جمله این عملیات‌ها بود.

وی ادامه داد: گذشتن از روخانه خروشان و شط عمیق و رسیدن به آن سوی رودخانه‌ای که دشمن قرار داشت این عملیات را با سختی مواجه می‌کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: غواصان ما در میان آب توان دفاع نداشت و تمام سلاحشان در میان آب مناجات و استغاثه و فریادهای یا حسین و یا فاطمه.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در میان شهدا هم مراتبی وجود دارد افزود: مناجات شهید شیخ‌شعاعی در آن لحظات و در میان آب، به سال‌ها عبادت و فریادها و نیازهای دنیایی می‌ارزد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه امروز هیچ نامی از ستمگران باقی نماند و این شهدا هستند که نام و یادشان جاودان شده است، اعلام کرد: ظالمان مانند برفی که بر بلندای کوه جلوه‌گری می‌کند عمری ندارد می‌روند و در حقیقت این کوه است که با صلابت پابرجا می‌ماند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه همه ظالمان در ظلم هم شریک هستند بیان داشت: کسانی که داعش را ایجاد کردند در ظلم داعش شریکند و ستمگران عاقبتی جز نابودی ندارند و رفتنی هستند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب