پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:49:31 - دوشنبه 29 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پایان رقابت‌های قرآنی در بخش حفظ و قرائت
رستمی گفت: مرحله مقدماتی پنج رشته از چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که این روزها در شهر قم و به صورت ضبط استودیویی در حال برگزاری است، به پایان رسید.

به گزارش “صبح رابر”؛ روح الله رستمی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ اظهار داشت: مرحله مقدماتی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل قرآن با رقابت شرکت‌کنندگان استان‌های مختلف به پایان رسید.

وی گفت : آخرین شرکت‌کنندگانی که در این پنج رشته حضور داشتند، نمایندگانی از استان‌های آذربایجان غربی، فارس، اردبیل، ایلام و قم بودند که رقابت خود را برگزار کردند و بعد از پایان اجرای خود نیز شهر محل برگزاری مسابقات را ترک کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف افزود: بخش دوم مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات نیز از صبح روز گذشته ۲۸ مردادماه و با برگزاری رقابت‌ در رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح آغاز شد و تا روز ۳۰ مردادماه ادامه دارد. رقابت‌های رشته‌ دعاخوانی در روزهای ۲۸ و ۲۹ مردادماه و رشته‌های تواشیح و اذان نیز روز ۳۰ مردادماه خواهد بود.

رستمی خاطرنشان کرد: این مسابقات که امسال با تغییرات متعددی همراه شده است به صورت ضبط تلویزیونی در دو استودیو در جامعه‌الزهرا(س) شهر قم در حال برگزاری است و برگزیدگان این مرحله به فینال مسابقات که مهرماه در اراک برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

 

 

 

تهیه و تنظیم : نامجو

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب