پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:52:31 - دوشنبه 29 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پذیرش دوره کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت:متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره های مهندسی و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی(ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۹۷، می توانند از امروز ۲۹ مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حمیدرضا ملکی در گفت و گو با “راه آرمان “در خصوص نحوه پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره های مهندسی و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی(ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۹۷ ، می توانند از امروز ۲۹ مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: علاقه مندان به ادامه تحصیل می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org) و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای پذیرش، از رشته های تحصیلی دایر در مراکز آموزشی علمی کاربردی تابعه اطلاع حاصل کنند.

 

ملکی با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان پذیرش بدون آزمون دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید نیز از( ۲۲ مرداد ) آغاز شده است، عنوان کرد: این ثبت نام ها تا اول شهریور جاری ادامه دارد و باتوجه به برخی اصلاحات انجام شده در کد رشته محل های این دانشگاه در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای، داوطلبان می توانند در صورت تمایل در مهلت تعیین شده نسبت به اطلاعات ویرایش ثبت نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

وی پایین بودن شهریه را یکی از ویژگی های تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد و گفت: میزان شهریه رشته های این دانشگاه با توجه به مهارتی بودن، نسبت به سایر دانشگاه ها بسیار پایین است.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه نسل سوم است؛ خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه مهارتی و به نوعی دانشگاه کارآفرین است که بنا به توصیه مقام معظم رهبری باید این نوع دانشگاه‌ها را حمایت کرد تا توسعه پیدا کنند.

تهیه و تنظیم: مهدی زاده

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب