پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:24:28 - جمعه 9 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وضعیت ناسالم آب شرب در رابر/ وقتی آب هم رنگ دیگری دارد
چند ماهی است که مردم رابر از وضعیت آب شرب این شهر که رنگ و بوی دیگری دارد باگلایمندی از این وضعیت خواستار پیگیری هر چه سریعتر مسئولین در جهت رفع این مشکلات شدند.

به گزارش“صبح رابر”، آب مصارفی مردم شهر رابر کیفیت لارم را ندارد هر چندبرخی از روستاها  خیلی از ساعات شبانه روز آب ندارند وگاهی با تانکر آب رسانی می شود و گاهی هم ۴ ساعت در طول شبانه روز آب ندارند مردم شهرستان رابر با اظهار گلایمندی از این وضعیتخواستار پیگیری مشکلات شدند.

این روزها مردم  رابر از مزه دار شدن آب و وجود املاح بسیار در آب شرب و بهداشتی خود گلایه دارند و نگران سلامت خانواده های خود هستند. تغییر رنگ آب که برخی از شهروندان اعلام کردند که آیا این آب شرب است با وجود اینکه جوشیده شده همان مزه بد و املاحی که در آب دیده می شود، حال اوقات مردم این شهر را خراب کرده است.

تامین آب چندماهی ایست وضعیت عوض شد و اکنون املاح و طعم و بو، چاشنی آب شرب رابر شده است.

نگرانی از این وضعیت سبب شده تا بسیاری از خانواده به ویژه آنها که کودکان خردسال دارند، یا آنها که از داشتن کلیه های سنگ ساز و … رنج می برند، در سختی به سر ببرند و هزینه آب معدنی هم بر خرج  زندگی شان اضافه شد.

برخی مردم مدتی است که آب چشمه‌های اطراف شهر را به دلیل بی‌کیفیت خواندن جایگزین آب شهری کرده‌اند و آنهایی که امکان دسترسی به روستاهای را دارند آب شرب و مصارف خود را از روستاها به خصوص روستاهای بالادست تامین می کنند.

یکی از شهروندان رابری اظهارداشت:مشکل آب شرب رابر همچنان نامطلوب است لطفامسئولین زیربط  پیگیری کنید.

گرچه مسئولان این اطمینان را می دهند که آب شرب رابر مطلقا آلودگی ندارد اما همین کیفیت پایین و طعم و مزه داشتن آب، ذائقه مردم را خراب می کند، مردم همچنان منتظر تحقق وعده مسئولان و رفع این مشکل تا پایان وعده هایی که دادند، هستند.

بزرگ‌ترین طرح‌های زیست محیطی کشور همین طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب هستند که در صورت رهاسازی به صورت خام می‌تواند انواع بیماری‌ها و مشکلات زیست محیطی را به وجود آورد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب