پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:22:09 - جمعه 16 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری ۴۵۰ نفر اردو در مناطق محروم رابر/نقش بسیج در محرومیت زدایی و سازندگی
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر ازاجرای طرح‌های متعدد اقتصاد مقاومتی درشهرستان به ویژه مناطق محروم و روستایی خبر داد.

سالاری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار” صبح رابر“؛ گفت: بسیج سازندگی فعالیت‌های خود را در اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم دنبال می‌کند.

وی  در رابطه اجرای اردوهای جهادی  سال ۹۶ تا کنون عنوان کرد: ۲۳۰ نفر در اردوهای یک  روزه حلقه‌های صالحین  و در اردوهای سه روزه ۸۰نفر اردو، همچنین ۲۳۴نفر اردو دراردوهای هفت روزه بسیج سازندگی و نیز۱۲۷نفر اردو در طرح هجرت دانش آموزشی با هدف زیبا سازی مدارس فعالیت کردند.

احسان سالاری با اشاره به برگزاری ۴جلسه ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مردم و برپایی نمایشگاهی درراستای اقتصاد مقاومتی افزود: در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ۱۶۵ نفر برای  انجام کارهای اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی آموزش دیدند.

وی یکی دیگر از فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان را طرح مبارزه با آفت کرم خراط در روستاهای دارنجان، کویر، ننیز، سیه بنوئیه و گنجان اشاره کرد و افزود: در این طرح ۶۲۲نفر شرکت داشتند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر گفت: در راستای محرومیت زدایی به خدمات مختلفی از جمله ساخت منبع آب در روستای ننوک، کمک به ساخت غسالخانه بندر هنزاء ، ساخت خانه عالم روستای دیوران، کمک به طرح‌های هادی روستایی، مرمت قنات گلومار، لایه روبی، نای گذاری و جدول گذاری در سال ۹۶ و مرمت و بهسازی قنات بندر کبیر، کمک به ساخت مساجد زمین انجیر و سیه بنوئیه و کمک به ساخت غسالخانه گورساروئیه در سال جاری انجام شد.

وی همچنین به ساخت ۴ پایگاه مقاومت و کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه، راور و کوهبنان اشاره کردو گفت: ماموریت بسیج سازندگی خدمت رسانی در زمینه رفع محرومیت زدایی است.

سالاری با اشاره به اینکه امروزه دغدغه مقام معظم رهبری و بسیج، رفع موانع و مشکلات مردم است افزود:بسیج سازندگی با روحیه باز و جهادی خود همواره برای کمک و مساعدت به مردم در کنار دولت ‌ها حضور داشته است.

گوشه ای از فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان رابر

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب