پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:56:40 - دوشنبه 19 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روشنگری و تدوین؛ دفاع حقیقی و نرم از انقلاب اسلامی است/چرا کالاهای وارداتی در گمرک ترخیص نمی شود/مالک اشترها آماده اند؛امروز عمار و یاسری باید باشد
منصور الهی کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی در نشست بصیرتی رابر،لازمه جنگ اقتصادی و تبلیغاتی را روشنگری جامعه دانست و گفت: حقایق را به مردم بگوییم اجازه ندهید سخن پراکنی دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی مردم را دچار تردید و گفتمان رهبری کند.

به گزارش “صبح رابر”؛  منصور الهی  کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی درباره وضعیت سیاسی و چالش هایی امروزی حوزه اقتصادی گفت: آنچه امروز برای ما مهم است اینکه چرا دچار چالش عظیم اقتصادی هستیم؟ علل و عوامل این چالش چیست؟ آیا دشمن در برون مرزها نقش آفرین و تأثیر گذار است یا مدیریت ضعیف ما در اداره کشور چنین بحرانی را ایجاد کرده است؟ البته  سؤالات متعددی در ذهن مردم مطرح است که با وضع موجود چرا اقدامی نمی شود؟ چرا مسئولین امر حرکتی نمی کنند؟ یا چرا رهبری کاری نمی کند؟.

وی با بیان نکته اساسی سؤالاتی که هم در فضای رسانه ای و نگاه مردم در کوچه و بازار وجود دارد افزود: بدانیم و دقت کنیم که عوامل داخلی باعث این بحران و چالش شده اند در چه موضوعی تاثیر دارند، اعتقاد ما به عنوان یک  کارشناسی حوزه مسایل سیاسی و منطقه ای که  روزانه و لحظه ای مسائل مهم کشور و منطقه را  تجزیه و تحلیل می کنیم این است که اگر امروزاز لحاظ تورم و افزایش افسار گسیخته قیمت ها در بازار دچار مشکل هستیم؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟، مردم از کجا باید پیگیری کنند؟ آیا در رأس نظام قوای وجود مقننه، قضائیه ومجریه مسئولند، آیاولی فقیه به رهبری انقلاب باید پاسخ دهد؟.

الهی با توجه عمق  و ریشه ای به این موضوع عنوان کرد: از دیدگاه سال گذشته که ارزهای بین المللی در مبادلات تجاری مورد توجه قرار می گرفت به ویژه مسئله دلار رو به افزایش بود البته با یک شیب کند وحرکت آرام. به مرور که به پایان سال نزدیک شدیم متوجه این حرکت و افزایش قیمت ارزها شدیم که غیر قابل کنترل است حتی  دستگاه های اجرایی کشور اجازه کنترل هم نمی‌دادند دستگاهی مثل وزارت اطلاعات که مسئولیت نظارت وکنترل را بر فساد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی داشت؛ صرفاً به مسائل امنیتی توجه می کرد به مسایل اقتصادی و سوء استفاده های اقتصادی توجه نداشت حتی مسئولینی که در مجلس و دولت بودند تذکر و یادآوری می کردند بامفسداقتصادی نمی شود سخت افزاری برخورد کرد.

وی گفت: از یک بعد این حرف درست است با مسئله اقتصاد، باید نگاه نرم افزاری با مدیریت صحیح و نظارت درست اقدام  کرد نه  نگاه سخت افزاری و امنیتی. این مسئله  کاملا  قابل  قبول است. اما حد مرزش کجاست؟،  تا کجا باید کنترل و سکوت کرد؟.

این کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی افزود: در پایان سال ۹۶ حتی  قیمت مسکوکات طلا و سکه افزایش پیدا کرد اما اقدام عاجلی برای کنترل صورت نگرفت تا اینکه بعضی از عوامل  وابسته  که در واقع  مفسد اقتصادی محسوب می شدند؛ دستگیر شدند، از جمله برادر یکی از مسئولین رده اول کشور، وقتی که این شخص دستگیر شد ادعا کرد در خردادماه قیمت دلار به ۷ هزار تومان  افزایش پیدا خواهد کرد این جای تعجب بود، دست اندرکار اقتصادی کسی که در حوزه اقتصادی نقش مدیریتی و مسئولیتی دارد، در بانک گردشگری مسئولیت دارد، این ادعا را می کند.

وی با نگاه تعجب برانگیز به این سؤال چرا وقتی مسئولین کشورخبر دارند دلار و ارز دچار تورم می شود هیچ حرکت، تصمیم و مدیریت و برنامه ریزی ندارند گفت: در پایان اردیبهشت واوایل خرداد دلارافزایش پیدا کرد و سرسام آور و افسار گسیخته هر روز یک  نرخی داشت؛ گفتند: اینها به خاطر تحریم های آمریکا است خیلی مضحک و مسخره بود آمریکا وقتی از برجام خارج  شد، ترامپ گفت: شما دو نوع تحریم علیه ایران به خاطر برجام، برگردان تحریم ها گذشته انجام می دهیم این تحریم ها اولیه و ثانویه است. تحریم های ثانویه  در دو هفته قبل از شب سه شنبه ساعت ۱۲شب اجرا شد در حالی که  دو ماه قبل از آن؛ قیمت دلارو سکه  افزایش پیدا کرده بود و مسئولین اجرایی کشور می دانستند این اتفاق رخ می دهد وهیچ حمایتی نداشتند؟!.

الهی با اشاره پیشنهاد نیلی مشاور اقتصادی رییس جمهور گفت: این لیبرال و سکولار و نفوذی غرب پیشنهاد میدهد باید دلار به ۱۵هزار تومان برسداین جای تعجب بیشتری داشت و چند علامت تعجب را افزایش می داد، کنار این سؤال بعد می گفتند از نظر اقتصادی برای اینکه اقتصاد ما مبنا و اساس درست شود در برابرتحریم ها مقاومت کند باید قیمت ها افزایش پیدا بکند.

وی اضافه کرد: دولت به ادعایی که می خواهد دلار را کنترل کند دلار ۴۲۰۰تومان برای کنترل قیمت دلار از جیب مردم وارد بازار کرد، بعد کسانی که یورو و ارزهای دیگر تحویل گرفته بودند باید کالاهای اساسی وارد می کردند اینها نیمی از دلار را برای ورود کالا استفاده می کردند و نیمی را با ارز بازار در کوچه و بازار تهران فروختند این سوال تعجب دارد؛ اگر دلار ۴۲۰۰تومانی برای مهار قیمتهاست چرا نظارت نمی کنند؟ که به همین قیمت آزاد در بازارتوزیع شود این نشان می داد مسئله افزایش قیمت ارزها و سکه ها در اختیار دولت نیست یک حرکت دروغ و نگاهی غلط بود.

 جمهوری اسلامی فاقد محتوا و باهمان شکل باشد؛ سیاست براندازی دولت بوش بود/تفکر سازش؛ جریان لیبرال سرمایه داری است

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی،  هدف اصلی جریان نفوذی را از پای در آوردن نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: این شکلی که به نام گفتمان انقلاب و رهبری داریم نباشد، یک جمهوری اسلامی فاقد محتوا اما از نظر شکلی جمهوری اسلامی باشد اتفاقاً در رأسش هم یک روحانی باشد، این همان سیاستی بود که دولت بوش در آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی دنبال می کرد.

وی افزود: هدف افزایش قیمت ها این بود مردم به نظام وانقلاب معترض شوند ونظام به ستوه آید و مردم در برابر فشارغرب تسلیم شوند، ادعایشان این بود اگر ما مردم را به  سمتی ببریم که در برابر نظام بایستد نظام مجبور می شود با صهیونیست به ویژه آمریکا سازش کند این تفکر جریان لیبرال سرمایه داری است.

منصور الهی افزود: امروز هر مصیبتی در حوزه اقتصاد، در حوزه اشرافی گری در حوزه سرمایه و چالش های اقتصادی بدهیم  ریشه و تفکرش در دولت مرحوم رفسنجانی است ولا غیر.

وی گفت: همین آدمهای که امروز مشاورند یا از احزاب فعالند، یادرمجلس اند، یا در دولت و  سیاست های اقتصادی  مدیریت کلان دارند از مشاورین آن دولت و دولت خاتمی و دولت روحانی بودند.هیچ کدام نیستند به عنوان مشاوردرحوزه اقتصادی نباشند اینها اعتقادشان این است که  نظامی جمهوری اسلامی باید در برابرنظام سلطه کوتاه بیاید و امروز هم روی مردم و جوانان کار کردند تنها راه مشکل و حل مسئله رابطه با آمریکاست.

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی، با تأکید بر اینکه رابطه با آمریکا، سازشکاری با آمریکا درست ضد تفکر امام است گفت: اینها همه متضاد تفکر امام فکر می کنند، علیه گفتمان امام حرکت می‌کنند، امام می فرمودند: ما با اسلام آمریکایی، اسلام تعجب، اسلام اشرافی گری، اسلام زر و زور، اسلام سرمایه داری مخالفیم. نمی شود هم شعار گفتمان امام داد و ضد گفتمان امام عمل کرد.

این سخن مرحوم رفسنجانی که، هر کس ما را توصیه و سازش با غرب می کند یا مزدوراست یا جاهل

وی با اشاره به سخن امام راحل گفت: “من یک تار موی کوخ نشینان را به همه هستی کاخ نشینان عوض نمی کنم”، این گفتمان چی شد؟ اینکه با غرب سازش بکنیم، امام و مرحوم رفسنجانی فرمودند هر کس ما را توصیه و سازش با غرب می کند یا مزدوراست یا جاهل.این سخن شخص مرحوم رفسنجانی است.

الهی با بیان اینکه امام و مقام معظم رهبری با سازشکاری مخالفندافزود: چرا رییس جمهور، معاون رییس جمهور،  وزیر صنعت معدن ، وزیر نفت و نماینده مجلس، اصرار بر مذاکره با آمریکا دارند همه چیز را به رابطه با امریکا و استکبار گره می زنند؟  این  یعنی ضد خط امام. یعنی این  گفتمان در کنار گفتمان امام یک اسکلت جدید گذاشته اینجا باید هوشیار بود باید فریاد زد، نباید محافظه  کاری کرد، آنجا  که تریبون دارید، آنجا که روزنامه و فضای مجازی دارید روشنگری و تدوین حقایق انقلاب اسلامی را کنید.

وی گفت: ما چهل سال  مبارزه کردیم؛ استکبار را به زانو در آوردیم، آمریکا امروز ما را قدرت هفتم جهان از نظر نظامی و قدرت موشکی میداند اما چرا در داخل بعضی ها نا امیدند، چرا تبلیغ  منفی می کند، این ها مهره دشمن اند، اینها نفوذی اند، ادم نفوذی وقتی حرفی می زند دل مردم را خالی می کند و دشمن را قوی می داند،وقتی دشمن را کدخدا می داند این می شود نفوذی، مگر نفوذی چه شکلی دارد؟.

وقتی ناظر و متخلف با هم همدستند چه ربطی به آمریکا دارد؟

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: وقتی در برجام موفق نشدند حال نا امیدانه در حوزه اقتصاد می خواهند  ملت و نظام  را فلج کنند، کوتاه آمدن نظام  از اصول وگفتمانش! مگر می شود؛ دستگاههای نظارتی و وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و مجلس چهار ماه از فساد کلان اقتصادی بگذرد بی تفاوت باشند حتی یک مصاحبه هم نکنند این یعنی نقشه، یعنی طرح و برنامه، همه سیاست مداران دنیا تعجب کردند از این نوع نگاه به این مسئله  حتی حاضر نیستند با مردم حرف  بزنند که چرا  چه مشکلی وجود دارد. در گوشه  و کنار هم  حرف  می زنند می گویند مشکل اساسی ما تحریم های آمریکاست.

وی افزود: وقتی تحریم ها دو هفته قبل را با تحریم های اولیه  می بینیم که هیچ تاثیری ندارد، ما در داخل آمریکا با آمریکا هم مبادله نداریم، وقتی هیچ رابطه اقتصادی ندارد، آمریکا ما را تحریم می کند چه تأثیری دارد،  اینکه ناگهان به سرعت قیمت ارز و سکه بالامی رود بانک  مرکزی هیچ عکس العملی نشان نمی دهد بلکه معاون ارزی بانک مرکزی بعد از زمان افزایش سکه در بانک مرکزی استعفا می دهد و می خواهد از کشور خارج شودچه  نقشه ای به این  قضیه ورود داشته است.

الهی گفت:  ناظر و بازرس خودش با دزد شریک است، حراست بانک مرکزی خودش در فروش ارز دست داشته باشد این  یعنی نفوذ، وقتی ناظر و متخلف با هم همدست اند یعنی نقشه است چه ربطی به آمریکا دارد؟ آ مریکا  کجا  این مسئله است؟ تمام  سکه ذخیره  کشور را به حراج بگذارید این چه ربطی به آمریکا دارد؟ اگر بپذیریم آمریکا نقش دارد پس شما با آمریکا همدستی که حاضر نمی شویدحقایق را بگویید، این نشان می دهد آن نقشه ای که دو سال قبل در بحث نفوذ دشمن اصرار می کردند و فرمودند تدوین کنید و حقیقت را بگویید روشن می شود.

وی افزود: به تازگی رییس جمهور گفت: انحرافات و چالش ها مربوط به داخل است مال دشمن نیست، خیلی ها بارها فریاد می زدند این ها نقشه دشمن نیست، چرا دشمن را بزک میکنید؟ چرا دشمن را بزرگ می کنید؟ خود آمریکایی ها تعجب کردند.

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت:  سؤال من این است کالاهای وارداتی که در گمرک مانده است چرا ترخیص نمی شود، آمریکا در گمرک هم مسئول دارد؟ انبارهایی که احتکار می شود و نظارتی نیست و به جایی اینکه در بازار بیاید در انبار می رود لوازم خانگی و مواد غدایی امریکا اینجا هم دست دارد؟ پس این یک  دروغ است.

وی با بیان اینکه دشمن کارش  دشمنی است عنوان کرد: آمریکا مثل مگس است مگس وقتی زخمی را دید رویش می نشیند  زخم عفونت می کند، اما زخم را چه کسی ایجاد می کند، آمریکاجرات اینکه در کشور زخم ایجاد کند را ندارد، می توان به جرأت قسم خورد از شاخ آفریقا تا آسیای مرکزی و آن ورمدیترانه قدرت جمهوری اسلامی نفوذ کرده؛ این عامل وحشت آمریکا وصهیونیست هاست.

منصور الهی با اشاره به تبلیغات روانی به راه می اندازندو می گویند مردم ایران شمافقیر ضعیف و مستضف دارید پول شما درسوریه، لبنان و عراق هزینه می شود و یک عده هم بدون تحلیل  باور می کنند در حالی که  دروغ محض است گفت: چراکسانی که این  ادعا را می کنند مستندی ارائه نمی دهند از پول کدام وزارت خانه ما در فلسطین و لبنان هزینه می کنبم؟ از کدام بودجه وزارت خانه ؟ ما ۱۰ سال از بودجه جاری مصوب  وزارت خانه ها کسری بودجه داریم و این بودجه محقق نمی شوداز پول نفت و مالیات همه اینها روی هم بودجه سالیانه نمی شود چطوری پول برای سوریه می دهیم ؟ مگر مامی توانیم دو کشور را اداره کنیم .

وی با بیان اینکه عراق یک کشور سرمایه دار است گفت: ما  آنجا مستشاریم؛  پول نمی دهیم اتفاقا پول می گیریم ما به عراق  و ترکیه برق صادر کردیم پول گرفتیم مثل کالا و نفت است، این نکته را یادمان باشد در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کند این را نمی گویند برق می فروشند، با این پروژه برق ارزو کالا وارد کشور می شود می خواهند مردم  دچار تردید شود و باور کنند تمام مستشاران ما اعم از عراقی و سوری، حزب الله و پاکستانی و یمنی از دولت سوریه  حقوق می گیرند بعد شایعه می شود ما هم باور می کنیم.

این کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی با بیان اینکه حزب الله  لبنان امروز ۱۸ شرکت تجاری در دبی، امارات و  مصر ودیگر کشورها دارد خودش هزینه اش راتأمین می کند، یک روز بزرگترین  پشتیبان ما در منطقه حزب الله است، اگر به جمهوری اسلامی تعرضی شود همین بسیجیان جهان اسلام  جلوی  دشمن رامی گیرند اجازه به دشمن نمی دهند به جمهوری اسلامی ایران تعرض شود.

وی اضافه کرد: اگر ما درعراق و سوریه هستیم بخش عمده اش برای حفظ خودمان است،  یک عده ای شایعه پراکنی می کنند  این  کار صهیونیست ها و عجایب داخلی است در شبکه های اجتماعی  مردم را به شک و تردید می اندازند، متاسفانه  ما هم خوش باور شدیم  بدون اینکه منبع و مستنداتش را بدانیم باور می کنیم .

منصور الهی در مورد شایعه بخشیدن بخشی از خزر گفت:  مگر می شود ما خزر را ببخشیم، هشت سال جنگیدیم هزاران  شهید و  جانباز دادیم نگذاشتیم یک وجب از خاکمان داده شود،  بخشیدن بخشی از کشور قانون دارد،باید مجلس تصویب کند، دولت ها هیچ کاراند ، بزرگترین خیانت که  ما بخشی از کشور مان را ببخشییم  این خیال باطل همان هایی که به فکر عوض کردن انقلاب و رژیم هستند.

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی با بیان اینکه  ما امروز مقتدر ترین کشور منطقه هستیم اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد یادآور شد: این حرف مزخرفات است که بعضی ها شایعه و تبلیغ می کند رژیم بعد ازچهل سال عوض می شود، انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد واین انقلاب متصل به حکومت اقا امام زمان خواهد شد شک نکنید بسیج جهان اسلام که امروز در سوریه ایجاد شده زمینه ساز ظهور آقا امام زمان (ع) است.

لازمه جنگ اقتصادی و تبلیغاتی امروز روشنگری جامعه است

وی  لازمه جنگ امروز ما جنگ اقتصادی و تبلیغاتی روشنگری جامعه خواند و افزود:  حقایق را به مردم بگوییم اجازه ندهید سخن پراکنی دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی مردم را دچار تردید و گفتمان رهبری کند،  می گویندچرا امام و رهبری جلوی این کار نمی گیرد ما قانون اساسی داریم، ما نظام دیکتاتور و مستبد نیستیم، آنجا که رهبری وارد نمی شود و تذکر می دهد آنجا قانون  وجود دارد وظایف رهبری در قانون مشخص است.

منصور الهی  بابیان اینکه دستگاه  قضایی تعداد زیادی از مفسدان دانه درشت را گرفته است گفت:  رانت خوار را با دانه درشت اشتباه نگیرید، کسی که به اقتصاد و  پایه کشورضربه بزند، دو تن سکه را یکجا جمع  کندو چهار هزار میلیارد تومان تراکنش مالی اش می شود این دانه درشت می شود، انهایی که رانت خوارند به افراد وابسته رانت خواری می کنند  امروز دستگاه  قضایی خوشبختانه حرکت می کند.

وی افزود: اگر ما این شل کن و سفت کن رادرحقیقت ادامه بدهیم زمینه فشار بر مردم  می شود، مردم همین حالا هم تحت فشار اقتصادی، تورم و بیکاری هستند اما میخواهند جمهوری اسلامی نباشد، انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت فقیه نباشد، آمریکا که چهل سال پیش می خواست این  وضعیت نباشد، همیننفوذی ها، سکولارها و لیبرالها، خانم نماینده ای که در مجلس گفتمان امام و انقلاب را زیر سؤال می برد اینها می خواهند انقلاب نباشد.

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: انقلاب و گفتمان امام اسکلتی دارد خیلی محکم؛ اینها می خواهند لرزان شود، دیگر ساخت و سازی صورت نگیرد، انقلاب به اهدافش نرسد، البته کور خواندند آنها تلاش می کنند اما به جایی نمی رسند چراغی را که‌ ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریشش  بسوزد.

وی  تکلیف امروز ما را تدوین حقایق به جامعه دانست و افزود: اینکه کجا رهبری مسئول است، کجا دولت دستگاه  قضایی و مجلس شورای اسلامی مسئول است اینها باید به جامعه اسلامی تدوین شود.

منصور الهی گفت: نیروهای انقلابی باید خودشان را  تجزیه و تحلیل کنند ما اگر  تجزیه و تحلیل نکنیم هم تجزیه می شویم و هم به تحلیل می رویم، اینها مسائلی باید به آن دقت شود درهمین شبکه ها اجتماعی  و کانال هایی که دارید چرا  جواب خیلی از سؤالات نمی دهید منتظر مسئولین نباشید در روشنگری وبصیرت مردم  باید فضای باز ایجاد کنید.

وی با بیان اینکه امروز ۹۰درصد شایعات و جو روانی موجود از طریق  شبکه های اجتماعی انجام می شودگفت: مطالبه گری مردم مسئله خیلی مهمی است و خیلی ارزش دارد فقط ننشینید ببینید توی گوشی ها اینها را نوشته اند فوراً پاسخ دهید امروز در این جنگ تبلیغاتی هر کدام از شما یک کانال داشته باشید تمام دوستان و آشنایان را در آن کانال عضو کنید تحلیل و روشنگری کنید، ولایت شعار نباید باشیم ولایت مدا و ولایت پذیر باشیم

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: امروز دفاع از انقلاب اسلامی همانگونه که امام فرمودند که حفظ نظام جمهوری اسلامی، حفظ یک نظام سیاسی نیست، حفظ نظام جمهوری اسلامی وگفتمان دینی از اوجب واجبات است، از نمازخواندن هم بالاتر است، این حرف یک عارف وارسته و مرجع تقلید که ما ارادتمند او هستیم این را باید یاد بگیریم  دقت و حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم فقط تماشاچی نباشیم همه ما روشنگری کنیم گفت: خطبه های نماز جمعه ما فرارتر از تعریف و تمجید از مدیران، فرماندارو شهردار و برنامه هایی اجرایی باشد،باید روحیه محافظه کاری از  ائمه جمعه ما دور شود.

عمارگونه عمل کنید

منصور الهی نماز جمعه ها تشریفاتی را نماز جمعه ها در سکولار خواند وافزود: در مصر و مالزی  نماز جمعه می خواند اما دین در زندگی آنها اعمال نقش نمی کنداین  چه وضعی است که می گوییم دیگران عمل می کنند، نباید مقابله ما سخت افزاری باشد ما هم مقابله نرم افزاری بکنیم، در شبکه ها و فضای مجازی دشمن را غافلگیرو زمین گیر کنیم.

وی گفت: شما حرف دیگران خوب می خوانید و هزینه میکنید منتظرپاسخ کسی نباشید خود جواب دهید این کار از نماز خواندن واجبتراست نیازی به جنگ سخت افزاری داشتن مالک اشترها نبود ما در این مقطع  نمی خواهیم، مالک اشترها آماده اند اما امروز عمار و یاسری باید باشد.

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی، روشنگری و تدوین در جامعه امروزی را مهم خواند و افزود : روشنگری و تدوین؛ دفاع  حقیقی و نرم از انقلاب اسلامی است  نمی شود ساکت باشیم  با  قلم و کار مطبوعاتی عمارگونه  عمل کنیم و یا در مهمانی ها ۵ نفر توجیه کنید .

وی گفت: در دور افتاده ترین نقطه روستایی محروم  کشور ابزار اطلاع رسانی آبدیت و لحظه ای در اختیار جامعه ماست همان ابزاری  که دشمن دارد ما هم داریم  اتفاقا خط دهی مقام معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین جهان، بهترین سیاستمدار در دنیارا داریم خط و مش بگیریم .

منصور الهی با بیان اینکه  امروز وزارت اطلاعات ما قوی ترین دستگاه در حوزه امنیتی است گفت: این را قبول داریم وزارت اطلاعاتی ما در حوزه امنیتی خوب کار می کند  چرا در حوزه داخلی دقت نمی کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست بصیرتی از برترین پایگاههای مسجد محور با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب