پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:34:36 - سه شنبه 20 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار کرمان باید فردی انقلابی و جهادی همانند سردار ابو حمزه باشد/ با سرپرست نمی شود یک استان پهناوری را اداره کرد
امام جمعه رابر تأکید کرد: استاندار قوی، قدر و انقلابی انتخاب شود در برابر افرادی که در استان لانه کردند و خون مردم را می مکند بتواند مقابله کند، استاندار کرمان باید کسی باشد مثل سردار ابو حمزه بدون تعارف با جناح های سیاسی انقلابی عمل کند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی صادقی امام جمعه شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار “صبح رابر”؛ درباره ملاک های انتخاب استاندار کرمان گفت: یکی از استانهای پهناور ایران، استان کرمان است با  شرایط ویژه و خاصی  که نسبت به استانهای دیگر دارد لذا استاندار باید جامع  شرایط را داشته باشد.

وی افزود: استان  کرمان دارای معادن فراوانی در اقصی نقاط شهرستان است باید تسلط نسبت به بحث معادن وهمچنین یکی  از مباحث سیاسی که در کرمان وجود دارد یک استانداری باید باشد نسبت به سلایق سیاسی افرادو گروهها یک شناخت کامل داشته باشد  وبتواند یک جامعیت یا اتحاد سایق سیاسی را به وجود آورد.

امام جمعه رابر دلیل اینکه استان کرمان نزدیک به چند ماه استاندار ندارد را سلایق سیاسی خواند و گفت: وزیر کشور با توجه  به نقاط ضعف و قوتی که در استان وجود دارد باید حرکتش انقلابی و جدی باشد وقتی استاندار دراستان وجود نداشته باشد مدیریت ها رها  می شود و هر کس هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد.

وی افزود: با سرپرست نمی شود یک استان پهناوری را مثل استان کرمان اداره کرد باید یک حرکت انقلابی انجام شود همان تعداد افرادی که جامع این شرایط  دارند یک نفر را انتخاب کند تا این مشکلی که وجود دارد را مرتفع کنند.

حجت الاسلام صادقی تأکید کرد: استاندار قوی، قدر و انقلابی انتخاب شود در برابر افرادی که در استان لانه کردند و خون مردم را می مکند بتواند مقابله کند، استاندار کرمان باید کسی باشد مثل سردار ابو حمزه بدون تعارف با جناح های سیاسی انقلابی عمل کند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب