پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:55:03 - شنبه 24 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز رزمایش سراسری «اقتدار عاشورایی» بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در زادگاه سردارقاسم سلیمانی
رزمایش سراسری اقتدار عاشورایان بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ با اعلام رمز «یا محمد رسول الله » توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر صبح امروز شنبه ۲۴شهریورماه مرحله اول آن همزمان با سراسر استان کرمان در رابر آغاز شد.‏

به  گزارش “صبح رابر”؛ سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش  با بیان اینکه رزمایش امروز ۲۴ شهریورماه  با هدف انسجام‌ بخشی بسیجیان و به منظور نمایش اقتدار بسیج در قالب  گردان بیت‌المقدس شهرستان رابر همزمان با سراسر استان کرمان اجرا می‌شود گفت: در تجمع امروز، بسیجیان بعد از عزاداری برای سالار شهیدان  و خواند زیارت عاشورا در مسجد صاحب الزمان و ستون‌کشی در خیابان در اردوگاه‌ شهید احمد سلیمانی مستقر شده و به اجرای تمرینات تاکتیکی خواهند پرداخت.

خیابان ‌های رابر امروز با حضور گردان‌های بسیج شور و حال خاصی به خود گرفته بود و بسیجیان شرکت کننده در این ‏مراسم به یاد رزمندگان اعزامی به جبهه های حق علیه باطل در ایام دفاع مقدس در نمایش اقتدار حضور یافتند.

برگزاری این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت و همچنین نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع ‏مقدس انجام شد، در مرحله دوم این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور در مناطق حاشیه‌ای ‏شهر و روستا به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم می‌پردازند، مرحله سوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

گفتنی است رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه ۹ شهریور ماه آغاز شد و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در این رزمایش که با حضور بیش از ۷۰۰ هزار نفر از نیروهای داوطلب بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب