پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:32:21 - شنبه 24 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خواسته دشمن یاس و نا امیدی دوستداران انقلاب است/ خواب آشفته ی دشمن تعبیر نخواهد  شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: می خواهند با ایجاد نا امیدی به خیال خام خودشان مسیر نظام ما را منحرف  کنند. ما بسیجیان امروز درصحنه آمدیم نقش خودمان را در دفاع از انقلاب به  نوبه خود به عنوان سرباز کوچک ولایت ایفا کنیم.

به  گزارش”صبح  رایر ” مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه سپاه رابر صبح امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ دیار سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ما آمده ایم به دشمنان بگوییم: ماهمیشه در صحنه ها هستیم  وهمیشه  پشت ولایت در هر حالی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمنان خیلی تلاش دارند با ازدیاد مشکلات اقتصادی کشور با توجه به مسائل اقتصادی،؛ مردم را  در مقابل این  نظام و حکومت و رهبری  قرار دهند افزود: در این  وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم که داد و بیدا می کند من و شما آمده ایم امید به همه مردم این سرزمین بدهیم و به دشمنان بگوییم شما یک وجب از خاک ما را نخواهید گرفت.

حجت الاسلام  شمس الدینی گفت: ما نسل آن  رزمندگانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان مسلح قرار گرفت و حاضر نشدند که یک  وجب از خاک سرزمین به دشمنان داده شود ما از همان نسل هستیم.

وی اضافه  کرد:  ما مشکلات  داریم  یکسری مدیریت ها درست نیست اما ما این نظامان، رهبرمان و ولایت مان را دوست داریم و در هر حالی پشت سر این نظام  خواهیم بود .

وی  گفت : انشاءالله همه ما بتوانیم سرباز خوب و مخلصی برای ولایت  باشیم.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش در اردوگاه شهید احمد سلیمانی، با عرض تسلیت ایام  زن و اندوه اهل بیت (علیه السلام) و خیر مقدم به برادران  عزیز  بسیجی گفت: حضور با شکوه گردان بیت المقدس حوزه شهدا را شاهد هستیم امید است در ادامه برنامه ها این حضور به  صورت مقتدرانه باشد.

وی با اشاره به  مشکلات  اقتصادی که  گریبان گیر جامعه ماست افزود: برنامه ریزی های دشمن در خصوص مشکلات اقتصادی و  بی تدبیری برخی  مسؤولان درون نظام باعث شده  که یکسری مشکلات اقتصادی گریبان  گیر مردم  شود. دشمن بسیار چشم  به این  نگرانی ها و  نارضایتی ها دوخته است.

امام بخش با اشاره به اینکه فشار اقتصادی روی مردم؛ دشمن را امیدوار کرده گفت:  دشمن به خیال خام  چندین  هزار ساله می خواهد از بستر این نگرانی ها  و نارضایتی های مردم نظام را از پای در آورد.

وی بااشاره به اصلی ترین هدف دشمن گفت: می خواهند دراین برهه از زمان در دل دوستداران انقلاب یاس و نا امیدی ایجاد کنند آنجایی که در دل ما  یاس و نا امیدی  نسبت به آینده  انقلاب به وجود آید این خواسته دشمن  است و این خواسته  را دنبال می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: می خواهند با ایجاد نا امیدی به خیال خام خودشان مسیر نظام ما را منحرف  کنند. ما بسیجیان امروز درصحنه آمدیم نقش خودمان را در دفاع از انقلاب به  نوبه خود  به عنوان سرباز کوچک ولایت ایفا کنیم.

وی با اشاره به رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی  همزمان با سراسر کشور که از۹ شهریورماه شروع شده و تا  ۲۹شهریورماه ادامه داردگفت: این رزمایش در استان  کرمان ۲۴ و  ۲۵ شهریورماه برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش، با بیان هدف از برگزاری این رزمایش گفت: به دشمنان  خارجی خود اعلام  می کنیم نظامی که این  مردم به  وجود آوردند این مردم  حفظش خواهند کرد و خواب آشفته ی دشمن تعبیر نخواهد  شد.

وی افزود: دشمن بداند تا وقتی مردم  ما در صحنه  هستند این نظام وانقلاب متوجه هیچ آسیبی نخواهد بود  این سختی ها و  مشکلات را ما در  طول این  ۴۰ سال  زیاد مشاهده کریم ما جنگ  تحمیلی، تحریم ها را پشت سر گذاشتیم و خللی در نظام و انقلاب به وجود نیاورد، این بارهم  مسائلی نیست که بخواهد خللی در نظام و انقلاب به  وجود آورد.

امام بخش هدف رزمایش را نا امیدی دشمنان و امیدواری مردم خواند و افزود: دشمنان  بدانند تا بسیجیان هستند این  نظام را با چنگ و دندان حفظ خواهند کرد.

وی با اشاره به اجرای  برنامه تجمع بزرگ بسیجیان، ستون کشی، رزم شبانه و برگزاری شکوه اقتدار را برنامه  اصلی   رزمایش خواند و گفت: فردا رأس ساعت۷صبح  با حضور تعدادی گردان های دیگر صبحگاه مشترک و سناریو رزمایش تمرین خواهد شد.

 

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب