پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:24:08 - یکشنبه 25 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی حضرت محمد رسول‌الله (ص) در دیار سردار حاج قاسم سلیمانی
مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص)۲، امروزبا حضور گردانهای بیت المقدس، بسیجیان ، اعضای شورای تامین و دیگر مسئولین همزمان با سایر شهرهای استان در اردوگاه شهید احمد سلیمانی برگزار شد.

به گزارش”صبح رابر”؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در آغاز مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله ضمن خیر مقدم گفت: رزمایش امروز اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله در شرایط کنونی کشور که مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم و جامعه شده و به دشمنان ما این امیدواری را داده؛ بتوانند ازآشفتگی این اوضاع و نارضایتی مردمی در جهت اهدافی که دارند استفاده برند رزمایش امروز به دشمنان ثابت کرد مردم ایران و بسیجیان عزیزهمواره پشتیبان این نظام و انقلاب بوده و هستند.

وی افزود: دشمن از این آشفتگی به دنبال ایجاد نا امیدی در دلهای دوستداران نظام و انقلاب است و لذا سازمان بسیج تصمیم گرفت از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه در سراسر کشور رزمایش  برگزار کند که ۲۴ و ۲۵ نوبت استان کرمان است.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش با بیان اینکه دیروزبسیجیان در سراسرکشور رزمایش انجام دادند که به دشمن اعلام کند خواب آشفته شما تعبیر نخواهد شد عنوان کرد: مردم ایران انقلاب اسلامی؛ مردمی هستند که این نظام و انقلابی که با خون ۲۲۰ هزار شهید حفظ کردند به راحتی از آن نخواهند گذشت.

وی گفت: مردم؛ انقلاب خود را به لقمه نانی نخواهند فروخت، لذا از اهداف رزمایش اعلام به دشمنان و مردم عزیز انقلاب اسلامی که تا وقتی بسیجیان در صحنه هستند با چنگ و دندان از این نظام وانقلاب دفاع خواهند کرد و نخواهند گذاشت امانتی که شهدا به دست ماسپرده اند این امانت به این راحتی از دست برود.

گفتی است؛ رزمایش اقتدار عاشورایی با رمز”یا محمد رسول الله” توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر آغاز شد.

   

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب