پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:20:45 - چهارشنبه 28 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هدیه دانش درس بصیرت عباسی بسته سفره شهدای سیه بنوئیه درجبهه اقتصادی شد
این بار خانواده های شهدا در خط مقدم جبهه اقتصادی با الگو پذیری از سرو رو سالار خود حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) درس ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی را مشق کردندو با هدیه ۱۷۰لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد امام خمینی (ره) رابر و یک قطعه زمین به خانواده بی سرپرست به برکت سفره مهمانی شهدای سیه بنوئیه رابر مهری امید آفرین بخشیدند.

به  گزارش ” صبح رابر“ٰ؛ مراسم  عزاداری و سوگواری تاسوعای ابا عبدالله الحسین (ع) در بزرگداشت شهدای سیه بنوئیه رابر با حضور هزاران زائر دلداده و عاشفان خاندان عصمت و طهارات با تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در گلزار شهدای سیه بنوئیه برگزار شد.

در شرایط کنونی که دشمنان از ابزار های مختلف جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی استفاده می کنند، این بار خانواده های شهدا در خط مقدم جبهه اقتصادی با الگو پذیری از سرو رو سالار خود حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) درس ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی را مشق کردندو با هدیه ۱۷۰لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد امام خمینی (ره) رابر و  یک قطعه زمین به خانواده بی سرپرست به برکت سفره مهمانی شهدای سیه بنوئیه رابر مهری امید آفرین بخشیدند.

گفتنی است؛سخنرانان این یادواره شهدا حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر و  کریم زاده رزمنده دوران دفاع مقدس بود که با مداحی مداحان اهل بیت (ع)  و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام برروی دستان عزاداران تاسوعای حسینی جلوه خاصی از عشق و ارادت و دلدادگی به سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را به نمایش گذاشتند.

این شهید گمنام در شهرستان راور خاکسپاری می شود.

 

 

hdr

hdr

hdr

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب