پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:32:04 - پنجشنبه 29 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
داشتن بصیرت؛ خواسته شهدا و رهبرمان از ماست/شعار«هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» موقتی نیست
کریم زاده یادگار دوران دفاع مقدس خواسته شهدا و رهبرمان از ما بصیرت داشتن را دانست و گفت:دشمن از سال ۷۳ به دنبال برنامه ریزی برای نزدیک شدن به ایران در چهار حوزه در براندازی جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش ” صبح رابر”؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه رابر، ضمن عرض تسلیت تاسوعای حسینی و گرامیداشت شهدای کربلا در یاواره شهدای دهستان سیه بنوئیه گفت: خداوند بصیرت عباسی را به همه ما عنایت فرماید.

وی بااشاره به ثواب عزاداری  برای امام حسین (علیه السلام) افزود: دین خدا راابی عبدالله (ع) نجات داد وظیفه همه کسانی بعد ازایشان بسی مهمتراست هر جا دیدید به دین خدا تعرض می شود  باید همه مثل ابی عبدالله (ع)  حرکت کنیم.

حجت الاسلام صادقی  با بیان اینکه دین خداحادثه عاشورا را رقم زد تصریح کرد: هیچ مصیبتی به اندازه مصیبت ابی عبدالله (ع) نیست، مصیبتی که شما۴۰ سال است آن را  طی کردید وبه فراز و نشیب های مختلفی رسیده است به خاطراین است شما الگویتان؛ الگو ابی عبدالله (ع) و شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» است.

وی با بیان اینکه این شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» موقتی نیست باید تا آخر زمان در خانه هایتان  طنین انداز باشد گفت: شما مردم رابر این شعار را نه با حرف بلکه با عمل و ایستادگی در برابر دشمن های خارجی نشان دادیدو نگذاشتید دشمن قسم خورده ایران یک وجب وارد خاک عزیزمان شود.

حجت الاسلام صادقی گفت: مسئولین باید وظیفه شان را نسبت به این شهدا و شهدای گمنام انجام دهند این شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را آویزدراتاق هایشان کنداگر بخواهند امضای خائنانه کنند بدانند شعار«هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را ابی عبدالله  سرداد .

وی خواستار تیم اقتصادی قوی درعرصه عمل شد و افزود: روح شهدا نظاره گر اعمال شما مسئولین است، امروز روز بصیرت است ابوالفضل العباس (ع) قدرت بازو امام زمانش بود اما باید اب بیاورد حرف امام و رهبرمان گوش دهیم.

کریم زاده یادگار دوران دفاع مقدس نیز با بیان اینکه فظیت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: امروزه  آنچیزی که شهدا از ما می خواهند روایتگری خاطراتشان نیست و آنچه امام حسین (ع) از ما می خواهد صرفا عزاداری نیست.

وی با اشاره به هشت خصوصیت ابا عبدالله (ع) و عظمت این امام همام افزود: دشمن از سال ۷۳ به دنبال برنامه ریزی برای نزدیک شدن به ایران در چهار حوزه در  براندازی جمهوری اسلامی ایران بود.

این یادگار دوران دفاع مقدس خواسته شهدا و رهبرمان از ما بصیرت داشتن را دانست و گفت: در این  سمینار برنامه طولانی مدت دشمن در نه مرحله  آرام آرام به ایران نزدیک می شوند در حوزه اعتقادات ، در حوزه سیاست نفوذ در ارکان و  سیاست گذاری هاٰ‌ٰ فروپاشی  اقتصادی و افزایش طلاق در خانواده و اینکه قبح طلاق در جمهوری اسلامی ایران ازبین برود رابرنامه ریزی دشمنان برشمرد.

وی با اشاره به  فضای مجازی  این ابزار دشمن که واقعیت را به به گونه  ای دیگر  بیان می کند  گفت: ۹۰درصد فضای مجازی دروغ است .

کریم زاده با بیان اینکه  دشمن در حوزه اعتقادات کار می کند می خواهد دو امام را از شیعه بگیرید؛  امام حسین حماسی رااز شیعه بگیردو امام  حسین احساسی را جایگزینش  کند و انتظار سازنده و پویا را از شیعه بگیرد  یک انتظار عامیانه را جایگزینش  کند دیگر منتظرامام زمان (عج) نداشته باشیم.

وی کربلا را عمق حرکت ابی عبدالله  (ع) دانست و افزود: کار دشمن اینکه دیگر امروز جوان معتقد نداشته باشیم.

کریم زاده با اشاره به نفوذ دشمن در سازمان میط زیست و روایت سردار سلیمانی از  جنگ ۳۳روزه و پیروزی حزب الله گفت: چرا   سریال دلار ما در جمهوری اسلامی ایران باطل شود، چرا اقتصاد مقاومتی و چرا ما دنبال  اقتصاد آزادیم؟، ۱۱ راهکار یکسال و نیم گذشته مقام معظم رهبری  به دولت ابلاغ کردند می دانید دشمن به دنبال  فروپاشی نظام  اقتصادی  است.

وی در حوزه خانواده به افزایش طلاق کاهش ازدواج و از بین بردن  قبح  طلاق این  سه رویکرد دشمن اشاره کرد  وگفت: سال ۷۳ میزان  طلاق در  جمهوری اسلامی ایران  ۲ دهم درصد رشد داشته کاری کردند بعضی  شهرها ما  آمار طلاق از ازدواج  بیشتر شده است.

کریم زاده با بیان اینکه یازده درصد میزان  ازدواج  جوانان کم شده است افزود: کسی  به  فکرازدواج  جوانش نیست غریزه  نابودش می کند دشمن خانواده هایمان را از هم می پاشاند چراچشم هایمان را بسته ایم؟.

وی  از بین رفتن  قبح  طلاق را مانند غیبت  خواند و گفت: همه می دانیم  خداوند در قرآن فرموده که مردم  من از گناه هان کوچک می  گذرم اما معلوم نیست گناه بزرگتان را ببخشم، می دانیم غیبت کردن گناه کبیره و  خوردن گوشت برادر است اما وقتی قبح  غیبت از  بین رفته؛  برنامه ریزی دشمن برگزاری جشن طلاق در ایران می شود.۵۰سال پیش در روستای  سیه بنوئیه  طلاقی وجود نداشت امروزه ۱۷ درصد طلاق افزایش پپدا کرده است.

کریم زاده  با اشاره به  کرامات ابی  عبدالله (ع) گفت : دریا دل باشید از امام حسین(ع)  چیز کم  نخواهید .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب