پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:17:35 - یکشنبه 1 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رمز ماندگاری انقلاب اسلامی؛ ولایت فقیه، مردم ولایتمدار و نیروهای مسلح مقتدر هستند/مسئولان اراده کنند مشکلات اقتصادی حل خواهد شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در این بیانیه تأکید کرد:دشمنان ما کور خوانده اند مردم ایران اسلامی مردمی هستند که ثابت کرده اند در بزنگاهها و جایی که پای مصالح نظام و انقلاب در میان باشد مانند همیشه گوش به فرمان ولی فقیه با تمام توان در مقابل دشمن خواهند ایستاد و این بار امانتی را که شهدا بر دوششان گذاشته اند به سلامت به مقصد خواهند رساند.

به گزارش “صبح رابر”؛سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس راگرامی داشت. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«وان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

سلام و دورد به روح شهیدان راه حق و حقیقت بالاخص شهدای ۸ سال دفاع مقدس و روح امام راحل (ره)، و آرزوی سلامتی روز افزون برای امام المسلمین امام خامنه ای عزیز؛

هفته دفاع مقدس هر ساله ۲ موضوع را برای ما یاد آوری و ۲ موضوع را گوشزد می نماید .

یادآوری؛ هفته دفاع مقدس  اولا رشادت و دلاورمردی  ۸ ساله مردان مردی را به یاد ما می آورد که وقتی پای دفاع از وطن و ناموس به میان آمد به ندای(( هل من ناصر ینصرنی)) ولی فقیه زمان لبیک گفته و از همه چیز خود گذشتند و به جبهه ها شتافتند و مردانه استقامت کردند وجنگیدند و برای اولین بار در تاریخ ایران جنگی را به پایان رساندند که در آن حتی یک سانتیمتر از خاک وطن را به دشمن ندادند .

ثانیا یاد آور اوج قساوت صدامیان و رژیم بعث عراق که در طول این ۸ سال چه جنایاتی را که رقم نزدند ،از کشتار زنان و کودکان تا حمله های شیمیایی و بمباران بیمارستانها و مدارس و منازل و …

_اما هفته دفاع دو موضوع را هم برای ما گوشزد می کند؛

اولا این نظام و انقلاب دشمن دارد و دشمنی که تا آن را از پای در نیاورد آرام نخواهد شد ،یادمان نمی رود ما در جنگ ۸ ساله فقط با صدام نمی جنگیدیم بلکه همه ستمگران و مستکبران و کشورهای قدرتمند به خصوص آمریکا و انگلیس و … از صدام حمایت و پشتیبانی همه جانبه میکردند همین کشورهایی که بعد از جنگ نیز دست از سر ما بر نداشته و هر روز توطئه ای بر علیه ما رقم میزنند .

ثانیا هفته دفاع به ما گوشزد میکند که ؛ برای آنکه بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم باید اقتدار داشته باشیم . کشوری که از مولفه های اقتدار بی بهره باشد با اخم ابرقدرتها تسلیم خواهد شد اما کشوری که اقتدار داشته باشد دشمن را زمین خواهد نشاند . اصلی ترین مولفه های اقتدار این نظام اولا ولایت فقیه ثانیا مردم همیشه در صحنه و ثالثا نیروهای مقتدر مسلح هستند .این رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال مبارزه با استکبار جهانی است .چندی قبل حضرت آقا فرمودند« جنگ نخواهد شد» .با تدابیر ولی فقیه و به حول و قوه الهی امروز نیروهای مسلح ما از چنان توان دفاعی برخوردارند که دشمن حتی فکر حمله نظامی به این سرزمین را هم نمیکند اما به دنبال از هم گسستن این سه مولفه از یکدیگر است امروز دشمنان خارجی و سرسپردگان و مزدوران داخلی به دنبال شکاف بین مردم و ولی فقیه هستند ، به خصوص در مسائل و مشکلات اخیر اقتصادی که می خواهند از این بستر استفاده و عامل مشکلات را ولی فقیه جلوه دهند ،دشمن به خوبی می داند اگر بین مردم و ولایت و قوای مسلح شکاف ایجاد گردد میتواند به هدف شوم خود که همان براندازی است نزدیک گردد.

اما دشمنان ما کور خوانده اند مردم ایران اسلامی مردمی هستند که ثابت کرده اند در بزنگاهها و جایی که پای مصالح نظام و انقلاب در میان باشد مانند همیشه گوش به فرمان ولی فقیه با تمام توان در مقابل دشمن خواهند ایستاد و این بار امانتی را که شهدا بر دوششان گذاشته اند به سلامت به مقصد خواهند رساند .

مردم ما از آزمونها سربلند بیرون آمده اند اکنون بر مسئولان دولتی و قضایی و مجلس لازم است که نگذارند این مردم همیشه در صحنه با این مشکلات اقتصادی و گرانی دست و پنجه نرم کنند . مشکلات کنونی با اندکی اراده مسئولین حل خواهد شد . درست است که ما در تحریم قرار داریم اما بیش از ۷۰ درصد از نابسامانی های اقتصادی ریشه در داخل و آن هم بی مدیریتی برخی مسئولان و عدم برخورد قاطع با مسببان آن است که می طلبد دستگاههای مختلف به سهم خود در حل این مشکلات بکوشند و ان شاالله با اتحاد همگان از این نابسامانی هم به سلامت عبور کنیم .

اللهم عجل لولیک الفرج

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب