پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:25:55 - چهارشنبه 11 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن چهل سالگی انقلاب تمام نقشه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد
امام جمعه رابر در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: همین مردم با جشن چهل سالگی انقلاب تمام نقشه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛امام جمعه رابر در جلسه کارگروه‌های تخصصی ستادگرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب، با اشاره به هجمه های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اظهارداشت: دشمن  با برنامه های طولانی مدت وارد شده  وبرای ۴۰ سال بعد برنامه ریزی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی صادقی گفت: بعضی ازسیاستمداران آنها درسال۱۹۷۹ اذعان می داشتند انقلاب امام خمینی  تاجشن ۴۰سالگی دوام نخواهد آورد و آمریکا بایستی‌ نظام حاکم بر تهران باشدو تنها راه حل را تغییر نظام عنوان می کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بایددستاوردهای نظام  را برای مردم بیان کرد گفت: گرامیداشت چهل سالگی انقلاب با توجه به خواسته دشمنان ما حائز اهمیت است وباید مردم محور برگزارشود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که دشمن درسال ۹۷تابستان داغی را طراحی نموده افزود:  مقام معظم رهبری فرمودندکه بصیرت داشته باشیم دشمنان ما از این تابستان داغ بهره برداری نکنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما پایبند نظام و پیرو ولایت فقیه هستند گفت: مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات از چندماه قبل برنامه ریزی کردند که چهلمین سال پیروزی انقلاب را به کوری چشم دشمنان باشکوهتراز هرسال برگزار کنیم و درهمین راستا این ستاد با کارگروههای تخصصی اقدام به فعالیت نموده  که یکسری کارهای انجام شده و دستاوردهای نظام را از طرق مختلف به مردم نشان دهند.

 

حجت الاسلام صادقی اظهارداشت: به فضل الهی چندماه باقیمانده تا۲۲ بهمن راباهمدلی  مسئولین و مردم اشاعه گر خوبی برای دستاوردهای نظام جمهوری باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه این انقلاب ۲هزارسال دست شاهان بود که همین مردم تغییر دادند گفت: همین مردم با جشن چهل سالگی انقلاب تمام نقشه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.

وی خواستار ارتباط بیش از پیش مسئولین با قشر جوان شد وافزود: با مشکلات بوجود آمده اقتصادی کوتاهی هایی برای مردم بوده ولی جوانان ما اهل منطق هستندو باید با تلاش مسئولین بصیرت افزایی شود .

 

 

دبیر ستاد گرامیداشت چهل سالگی انقلاب در رابر نیز با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: در دستورالعمل این ستاد اهداف ارکان ووظایفی است که به ما محول شده و با توجه به اینکه امسال نسبت به سال های گذشته حساس ترهست باید مورد توجه ویژه دست اندرکاران نظام قرار گیرد.

 

سلندری با اشاره به اینکه درقبال کارهای ما دشمنان هم بیکار ننشسته اند گفت: دستورالعمل مشخص شده با اهداف ده گانه برای ادارات واعضای ارسال و امیدواریم در دستور کار بیش از پیش مسئولین قرار گیرد.

 

فرمانداررابر نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت این جلسه گفت: این موضوع که ما ۴۰سال با انواع هجمه ها و توطئه های استکبارروبرو بودیم برکسی پوشیده نیست ودرحال حاضر هم دشمنان ما با تمام تلاش سعی در ایجاد اختلاف بین مردم ومسئولین وارکان نظام دارند.

امیرحیدری افزود: رمز پیروزی ما این است که در سراسرکشور تمام نیروها با اتحاد وهمدلی کنار هم قرار گیرند.

وی اظهارداشت: خدمات بسیار ارزشمند و چشمگیری در این ۴۰سال صورت گرفته ولی آنها با توجه به ظواهر فضاهای مجازی سعی در تضعیف نظام ما وکارهای صورت گرفته دارند.

 

وی بااشاره به اینکه بهترین مکان ایران است گفت: ما عزت کشورمان را در سراسر جهان  شاهد هستیم.

امیرحیدری با اشاره به اقتدار نظامی کشورمان گفت: ما درساخت پهباد جزء ۵کشور برتر دنیا هستیم. پرتاب موشک های ما به مقر تروریست ها درس عبرتی بود برای کشورهای دیگر.

 

وی لازمه موفقیت کشورمان را در همه عرصه هااتحاد وهمدلی عنوان کرد وگفت:  اگر بخواهیم نهادهای مختلف کشورمان را تصعیف کنیم کشتی ما به مقصد نخواهد رسید.

امیرحیدری با اشاره به اینکه در هرسیستمی نقص هست گفت: ماباید عرق ملی گرایی را در جامعه افزایش بدهیمو از شبهه افکنی درافکارعمومی پرهیز کنیم

 

وی ادامه داد: برجام اگردستاوردی نداشت تنها نتیجه اش این بود که تمام دنیادرکنار ما قرار گرفتند.

 

فرماندار رابر گفت: کشور ما با توکل به خداوند و درسایه خون شهدا، روح شهدا، امام زمان (عج) وولایت فقیه پیروز خواهد بود ومنافع ملی مان را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد.

 

درادامه این جلسه نیز بعضی مسئولین واعضای ستاد نظرات خود را برای هرچه بهتر برگزارشدن این مراسمات مطرح کردند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب