پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:42:03 - جمعه 13 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تقویت اقتدار نیروی انتظامی باعث کاهش انگیزهای مجرمانه خواهد شد/بامخلان نظم و امنیت با تمام توان اقدام خواهیم کرد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رابرگفت: برای ایجاد امنیتی مقتدر تقویت و پشتیبانی نیروی انتظامی از سوی آحاد ملت، انتظار می رود؛ تقویت این نیرو باعث تقویت اقتدار و کاهش انگیزه های مجرمانه خواهد شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ سرهنگ ناصری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رابر، در سخنرانی بعد از خطبه های نماز جمعه؛ با عرض تسلیت ایام عزاداری و شهادت امام سجاد(علیه السلام) یادگار کربلا و گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: از همه کسانی که در عرصه نظم و امنیت تلاش می نمایند تمامی نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و شما مردم خوب تقدیر و تشکر دارم.
وی افزود: الحمدالله امروز در کشوری زندگی می کنیم که امنیتی بسیار مناسب دارد و اگر به همسایگان خود نگاه کنیم متوجه می شویم کشور ما همانند گلستانی است در میان آتش؛ این امنیت حاصل نشده؛ مگر به واسطه خون شهدا و تلاش همه دستگاه های امنیتی، قضایی به خصوص شما مردم خوب و عزیز .


سرهنگ ناصری، با بیان اینکه در طول این چهل سال انقلاب اسلامی؛ هرجا مردم در صحنه بودند ما موفق بوده ایم گفت: در بحث امنیت پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: دو نعمت مجهول هستند یکی نعمت سلامتی و دیگری مسئله امنیت. متاسفانه ما انسانها هر زمان آن را از دست بدهیم قدر آن را نمی‌دانیم.

سرهنگ ناصری عنوان کرد: امروز در کشوری زندگی می کنیم به برکت خون شهدا؛ امنیتی پایدار داریم و تمام جهان به واسطه این امنیت ما، همیشه و هر جا حسادت می ورزند وبه دنبال نا امن کردن کشور ما هستند.

وی با اشاره به ماموریت های گسترده ناجا در بحث امنیت گفت: در سالهای گذشته و سال جاری دیدیم در حرکت تروریستی حرم امام با تلاش همکارانم درنیروی انتظامی، تروریست ها رابه هلاکت رساندند و نگذاشتند حتی به یک نفر آسیب برسانند، در مسئله اهواز دو تروریست به دست همکارانم در نیروی انتظامی به درک واصل شد.
وی یادآور شد: امروز نیروی انتظامی به حدی اقتدار دارد که مقام معظم رهبری می فرمایند:کار نیروی انتظامی؛کار مجاهدان فی سبیل الله هستند این تعبیر رهبر انقلاب اسلامی برای ما افتخاریست.

وی شعار امسال هفته ناجا را پلیس مقتدر و امین مردم خواند و افزود: برای ایجاد امنیتی مقتدر تقویت و پشتیبانی نیروی انتظامی از سوی آحاد ملت انتظار می رود؛ تقویت این نیرو باعث تقویت اقتدار و کاهش انگیزه های مجرمانه خواهد شد.
سرهنگ ناصری با اشاره به تلاش های سرهنگ میر افضلی و همکارانم در سال های گذشته دربحث امنیت گفت: در شهرستان رابر تلاش های خوبی صورت گرفته است؛از جمله کشف سه تن مواد مخدر، دستگیری ۱۴۷نفر قاچاقچی و معرفی آنها به مراجع قضایی، کشف مقدار زیادی مشروبات الکلی و افراد زیادی نیز دستگیر شدند.


سرهنگ ناصری، با بیان اینکه ما امروز در بحث اقتدار نیرو با تمام توان در خدمت شما مردم هستیم  اعلام کرد: من و همکارانم به یاری خداوند وکمک مردم و مسئولین در بحث برقراری نظم و امنیت بامخلان نظم و امنیت؛ با تمام توان اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز اولین روز هفته نیروی انتظامی است افزود: در طول هفته نیروی انتظامی به مساجد و مدارس حضور پیدا خواهیم کرد و به سوالات و مشکلات مردم خواهیم پرداخت و در بحث برخورد با مشروبات الکلی به شدت برخورد خواهیم کرد.
سرهنگ ناصری با بیان اینکه در بحث خرده فروشان مواد مخدر برخورد قاطعانه خواهیم کرد خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی به کمک و یاری دستگاه قضایی، مسئولین و مردم آرامشی برای شما فراهم می کننیم که در هیچ کشوری وجود نخواهد داشت.
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب