پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:11:54 - چهارشنبه 18 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم عزاداری دهه سوم محرم هیئت رزمندگان اسلام رابر/تصاویر
عزاداری دهه سوم محرم‌الحرام با حضور پرشور مردم رابر با سخنرانی و مداحی کشوری، استانی و شهرستانی در حسینیه جامع شهرستان به مدت ۵ شب برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ عزاداری دهه سوم محرم‌الحرام با حضور پرشور مردم رابر در حسینیه جامع شهرستان به مدت ۵ شب برگزار شد.

سخنرانی های مذهبی در مورد ویژگی ها و اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع)، ذکر مصیبت، مداحی، نوحه خوانی و روضه‌خوانی از مهم ترین برنامه های هیئت رزمندگان اسلام رابر در دهه سوم محرم بود.

حجت الاسلام  طباطبایی استاد حوزه و دانشگاه درآخرین شب مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)در حسینیه جامع رابر درباره فضائل عزاداری برای امام حسین (علیه السلام )گفت: بنا به فرموده امام صادق(علیه السلام) اعلامیه عرشی از طرف خدا است، اگریک طرف شش دانگ دنیا را بهتون  بدهند و یک طرف عزاداری برای امام حسین (ع) این هزار بار بیشتر می چرخد.

وی افزود: اگر از یک اداره ای به یک  نفری حکمی دهند در  طاقچه ی بالای اتاقش می گذارد یا اینکه کارمندی از وزیر، وکیل ورئیس خود نامه ای به عنوان کارمند و مدرس نمونه است آن را میگذارد در طاقچه بالای اتاقش و افتخار می کند نمره اول  امسال بوده؛  هیچی در آن نیست یعنی آفتاب رنگش را از بین می بردو یا در جابه جایی می افتد و چهار سال بعد رئیس عوض  شد این دیگرمعتبر نیست از اعتبار می افتد ولی این اعلامیه عرشی با شش دنگ دنیا یک طرف این عزاداری هم یک طرف باز می چرخد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه گوش بده و  متنبه بشوید گفت: خدا وند نه به نماز خوانش، نه به روزه گیرش، نه به حاجیش گفته و نه به جهادگرش؛ همه اینها یک طرف به امام حسین می رسد این را می گوید و صلی الله علی الباکین الحسین، خدای با این عظمت سلام می رساند به گریه کن امام حسین(ع).

وی افزود: از لحاظ فقهی و اصولی اگر خدا سلام به گریه کن حسین (ع) برساندصددرصد خاتم الانبیاء هم سلام می رساند امیرالمومنین(ع)، حضرت زینب(س)،حضرت ابوالفضل(ع)،  امام  رضا(ع) و  صاحب العصر (عج) سلام می رساند.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: گریه کن امام  حسین (علیه السلام) در تیر رس سلام  محمد و آل محمد(ص) و سلام پروردگاری؛ این به عنوان بهترین نمره و بهترین هدیه آسمانی روی زمین است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده خاتم الانبیاء خداوند عاشق کسی که عاشق امام حسین (ع) است عنوان کرد:  اگر کسی دنیا را می خواهد حسین(ع)، آخرت، پول حلال، عزت، لذت و آمرزش را می خواهد حسین (ع)، علامه امینی نقل می کند: اگر کسی درمجلس امام حسین (ع) حال به حال  نشود در بی ایمانی خودش به خدا شک نکند و اگر کسی در مجالس امام حسین(ع) گریه کنددر حلال زادگی خودش شک نکند.

استاد حوزه ودانشگاه، مصیبت امام حسین (ع) را بزرگترین و غمبارترین مصیبت رزیه خواندو گفت: بلا خیلی بالا است بقدری بالاست خدا به جبریئل  می گوید به حسین (ع) تسلیت بگویید. اگر پول دارید خرج امام حسین (ع) کنید اگر فقیری در پای منبر امام حسین (ع)  بنشنید.

وی با بیان اینکه خدا با  تمام عالم دراین دنیا کنار آمده؛ با وهابیت، کمونیست ها،گبرها، مسیحی، یهودی، شیطان پرست ها، گاو پرست ها کنار آمده است اما تنها با کسی کنار نمی آید که پا تو کفش عزاداران امام حسین (ع) کند بطلان عمرش را به دست خودش امضا کرده است.

حجت الاسلام شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاره رابر شب چهارم این مراسم عزاداری گفت : گناه  باعث سقوط انسان می شود، برای عاقبت بخیری خود دعا کنیم.

وی نتیجه خوارج را داعش دانست و افزود: داعش؛ ادامه دهنده راه خوارج است.

امام جمعه رابر نیز در مراسم عزاداری حسینیه جامع گفت:هیئت رزمندگان مردمی است حضور و حمایت های شما مردم در این مراسمات عزاداری نعمت است.

وی افزود: آبروی جلسات به جمعیتش می باشد لذا حضور شکوهمندی داشته باشید.

????????????

????????????

????????????

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب