پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:01:15 - سه شنبه 26 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برافراشتن پرچم متبرک بارگاه حضرت ثامن الحجج (ع) در رفسنجان
در روز  میلاد با سعادت امام رضا(ع)،طی مراسم باشکوهی پرچم متبرک آستان قدس رضوی ت با حضور مسئولین شهرستان رفسنجان در میدان قدس این شهر برافراشته شد . به گزارش ” صبح رابر” ، در این مراسم که جمع کثیری از عاشقان ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت حضور داشتند، علی سلطانی جانشین فرمانده […]

در روز  میلاد با سعادت امام رضا(ع)،طی مراسم باشکوهی پرچم متبرک آستان قدس رضوی ت با حضور مسئولین شهرستان رفسنجان در میدان قدس این شهر برافراشته شد .

به گزارش ” صبح رابر” ، در این مراسم که جمع کثیری از عاشقان ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت حضور داشتند، علی سلطانی جانشین فرمانده سپاه شهرستان ضمن خیر مقدم به حاضران بیان داشت: این مراسم همزمان با چندین نقطه از کشور رأس ساعت ۸  و با همکاری سازمان های فرمانداری، شهرداری، راهنمایی رانندگی و ناجا و آستانه قدس رضوی انجام خواهد شد.

در بخش دیگری از مراسم، رضا رضوی سرپرست سازمان موقوفات یزد و کرمان آستان قدس رضوی از عنایات امام رضا(ع) به شهرستان رفسنجان سخن گفت و ازمسئولین درخواست نگاه ویژه به این آستان را کرد و اشاره ای به مراسمات و اقدامات انجام شده توسط این آستانه نمود.

پس از پایان سخنرانی، با همراهی حاضرین  پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) در میدان قدس برافراشته شد و صلوات خاصه آن حضرت توسط احمدی خادم حرم ثامن الحجج(ع) قرائت گردید.

پرچم متبرک بارگاه حضرت ثامن الحجج (ع) دررفسنجان به اهتزاز درآمد

 

منبع: خانه خشتی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب