پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:05:42 - سه شنبه 26 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۱۳ کشته در ساختمان نیروی دریایی آمریکا
به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از بوتیا ،اداره پلیس واشنگتن اعلام کره است که صبح روز دوشنبه (۲۵ شهریور) در جریان تیراندازی در یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های نیروی دریایی امریکا ۱۳ تن کشته شده‌اند. پلیس مدعی است از ۳۰۰۰کارمندی که در ساختمان حضور داشتند تنها ۳ نفر از جمله دو غیرنظامی زخمی […]

به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از بوتیا ،اداره پلیس واشنگتن اعلام کره است که صبح روز دوشنبه (۲۵ شهریور) در جریان تیراندازی در یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های نیروی دریایی امریکا ۱۳ تن کشته شده‌اند. پلیس مدعی است از ۳۰۰۰کارمندی که در ساختمان حضور داشتند تنها ۳ نفر از جمله دو غیرنظامی زخمی شده اند.

برپایه گزارش‌ها، حوالی ساعت ۸:۲۰ دقیقه صبح در ساختمان مقر فرماندهی نیروی دریایی واقع در جنوب شرقی واشنگتن، جایی که نزدیک به سه هزار تن مشغول به کار هستند تیراندازی شده است.

به گفته کتی لانیر، رییس پلیس منطقه واشنگتن دی سی، یکی از مهاجمان کشته شده اما پلیس در جست‌وجوی دو مظنون احتمالی دیگر هستند.

مقامات امنیتی گفته‌اند که مهاجمین لباس‌های فرم نظامی بر تن داشته‌اند.

فرماندهی سیستم‌های دریایی بزرگترین نهاد از پنج مرکز فرماندهی تسلیحاتی نیروی دریایی امریکا است و مسئولیت ساخت، خرید و حفاظت از کشتی‌ها و زیردریایی‌ها را بر عهده دارد.

افسران پلیس خیابان‌های نزدیک به محله‌ی نیوی یارد را مسدود کرده‌اند و به کارمندان نیز دستور داده‌اند در محل امنی پناه بگیرند.

افزون بر این، پلیس پایتخت امریکا که مسئولیت محافظت از کنگره امریکا را بر عهده دارد تصدیق کرده است که تمهیدات امنیتی در مرکز سیاسی امریکا در واشنگتن افزایش یافته است.

در این بین یک مدرسه ابتدایی واقع در جنوب واشنگتن در آستانه‌ی بازگشایی به دلایل امنیتی تعطیل شده است.پروازهای فرودگاه ریگان نیز لغو شده اند.

یکی از مقامات ناشناس کاخ سفید به نشریه واشنگتن پست گفته است که باراک اوباما، رئیس‌جمهور امریکا از این موضوع آگاه شده است.

این شخص اظهار کرد: «رئیس‌جمهور به گروه خود دستور داد تا با نیروهای فدرال، از جمله نیروی دریایی و اف بی آی و همچنین مقامات محلی در ارتباط باشند. ما از شهروندان می‌خواهیم به مقامات گوش دهند و از دستورات پیروی کنند.»

شهردار نیویورک در گفتگویی عنوان کرد: این حمله تروریستی نبوده است اما از انگیزه تیرانداز مطلع نیستیم.

پلیس آمریکا لحظاتی پیش هویت فرد تیرانداز کشته شده را الکسیس اعلام کرد و وی را افسر سابق نیروی دریایی ایلات متحده معرفی کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب