پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:54:03 - جمعه 11 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرف اول جامعه اسلامی، اتحاد و همدلی و همکاری است/ ترفندهای چهل ساله دشمن در پدافندغیرعامل نتیجه ای نداشت/ ملت ایران در جنگ اقتصادی و فرهنگی پوزه استکبار را به خاک خواهد مالید
فرماندار رابر گفت: دشمن در این چهل سال تمام تهدیدات و ترفندهای خود را در بحث پدافندغیرعامل به کار برد؛ نتیجه نگرفت.

به  گزارش “صبح رابر“؛ فرماندار رابر به مناسبت  هفته پدافند غیر عامل در جمع نمازگزاران با بیان اینکه این ایام مصادف با مناسبت های مختلف شده گفت: اربعین حسینی، اجتماع بزرگ انسانی و نماد اتحاد، همدلی، نظم، مدیریت و امنیت باشکوهی که خودش ازاعجاز شهادت امام حسین (علیه السلام) رقم خورد.

وی افزود: این اتحادی که در روزاربعین و این جمعیت عظیم درکمال نظم و امنیت و مدیریت مردمی و دولتی محقق شده؛ ان شاءالله درآینده شاهد اتحاد همه مسلمین باشیم.

فرماندار رابر با بیان اینکه حرف اول را در جامعه اسلامی اتحاد و همدلی و همکاری می زند عنوان کرد: تفرقه و اینکه به دنبال مسائل حاشیه ای و اختلاف سلیقه رفتن باعث نرسیدن به اهداف عالیه نظام وانقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت سه مناسب بزرگ  ۱۳ آبان ماه؛ تبعید امام، شهادت دانش آموزان و  دانشجویان در دانشگاه  تهران و تسخیرلانه جاسوسی گفت: در بحث اهداف عالیه نظام و استکبار ستیزی ملت شریف ایران؛ ۱۳ آبانماه بسیار حائز اهمیت است.

امیر حیدری بااشاره به تحریم های دیگر آمریکا در ۱۳ آبانماه گفت: حضور پر شکوه مردم نشان دهنده این است که مردم  ایران در مسائل و مشکلاتی که استکبار درحوزه اقتصاد و سایرحوزه هابا تحریم ها دیده در مقابل آنها خواهندایستاد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل  و دو نوع پدافند؛  عامل و غیر عامل گفت:عامل همان سخت افزار جنگی است، تهدیدات پدافند غیر عامل از دو منشأ طبیعی یا انسانی است؛ طبیعی مثل سیل و زلزله در مقابل کاهش خسارت، پیش بینی ها و تمهیدات لازم را بیندیشد و  اقدام  کنند، در حوزه انسانی تهدیدات بسیار زیادتر است دشمن نتواند با هزینه بالا این اهداف را از بین ببرد.

فرماندار رابر با تأکید برفرمایش مقام معظم رهبری بر ورود مسؤولان و مردم در پدافند غیر عامل تصریح کرد: دشمن در این چهل سال تمام تهدیدات و ترفندهای خود را در بحث پدافندغیرعامل به کار برد؛ نتیجه نگرفت. امروزه دشمن در حوزه اقتصادی و  فرهنگی ورود پیدا کرده؛ که بسیار حائز اهمیتند.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی افزود: دشمن چشم امید بسته با فشارهای اقتصادی بتواند مردم ایران را از درون بر علیه  نظام و انقلاب شان بلندکنند.

امیر حیدری با بیان اینکه در حوزه  فرهنگی، ارزشها و سنت های اسلامی و دینی مردم  ایران را مورد  هدف قراردادند گفت: با انواع رسانه ها  افکار عمومی را مورد هدف قراردادند که بتوانند از  طریق مسائل  فرهنگی این فرهنگ غنی اسلامی دینی ایران را تغییر دهند و بین مردم  و مسئولین  اختلاف ایجاد کنند  مسئولین رأس نظام را هدف قراردادند، روحیه  یأس و نا امیدی را در جامعه  ترویج دهند و مردم را نسبت به آینده خود نا امیدکنند با انواع بزرگنمایی ها و دروغ  پردازی ها و تهمت ها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شکاف بین مردم و مسئولین ایجاد کنند.

وی با اشاره بر تأکیدات  مقام معظم رهبری گفت: امروزه، تمام مردم ایران و مسئولین دست به دست هم دهند تا در مقابل این جبهه فرهنگی استکبار که مقام معظم رهبری در خیلی مسائل مختلف به صورت تهاجم فرهنگی جنگ نرم، جنگ رسانه ای دشمن عنوان کردند، هم  پیروز شوند.

امیر حیدری گفت: غرب به این نتیجه رسیده اگر ما از نظر فرهنگی دچار آسیب شویم فرهنگ دینی اسلامی بسیار مستحکم ما را از بین ببردبا ظواهر غربی خصوصا چشم امید به جوانان بسته که موفق شود.

وی افزود: می  طلبد این مسائل اقتصادی که امروزه دامنگیرمان می باشد همه مسئولیم؛ دست به دست هم دهیم  زیر ساخته های اقتصادی کشورمان رادر این برهه از زمان متحول کنیم و اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را بتوانیم محقق کنیم وبا افزایش  تولید داخلی از این گردنه هم خارج  شویم .

فرماندار رابر اختلاف افکنی و دامن زدن به تسویه حساب های سیاسی را  آب به آسیاب  دشمن ریختن خواند و گفت: می  طلبد  همانگونه امروز دست به دست هم می  دهیم و  جمعیت عظیم اربعین را شکل می دهیم، بزرگترین جمعیت جهانی را در آن نظم و امنیت و آرامش مدیریت می کنیم، این نظام و انقلاب خون های بسیار عزیزی به پای آن ریخته و آبیاری شده قطعاًبه حرمت این  خون ها هیچ  اتفاقی برای این نظام و انقلاب نخواهد افتاد، رزمندگان، جانبازان و مسئولین در صحنه اند تا این مسائلی که امروز در دنیا اتفاق افتاده و استکباربه آن دامن می زند را به حداقل برسانند.

وی عنوان کرد: با وجود محدودیت امکانات و اعتبارحداقل نیازهای اساسی مردم تأمین شود و مشکلاتی پیش نیاید، قطعا به فرمایش مقام معظم رهبری سران سه قوه کمیته ای ویژه ای برای حل مسائل و مشکلات پیش بینی کردند.

امیر حیدری بابیان اینکه خوشبختانه این تهدیدات؛ نعمت است افزود:اگر همه دست به دست هم دهیم و دور از مسائل  حاشیه ای و اختلاف سلیقه ای در کمال اتحاد و همدلی به سمتی حرکت کنیم آینده ای امید بخش وبسیار روشن در انتظارمان است.

وی اضافه کرد: همانطور که در خیلی از حوزه ها به دلیل  تحریم  امروز سرآمد دنیا هستیم، در دیگرحوزه ها این تحریم ها را تبدیل به فرصت کنیم دست به دست هم دهیم از این گردنه خارج  شویم.

فرماندار رابر با اشاره به وعده الهی گفت: اگر در مسائل اجتماعی و فرهنگی روی ارزشهای دینی و اخلاقی که شاخصه های مختلفی از جمله صداقت، راستی، درستی، قانون مداری، احترام  به حق و حقوق یکدیگر، مشارکت و همدلی وهمکاری توجه بیشتری داشته باشیم، ارزشهای دینی و اخلاقی  و فرهنگی جامعه به نقطه  اوج برسد، آن جامعه  خود به خود توسعه پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این مسائل پوزه  آمریکا و  استکبار را به خاک می مالیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب