پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:52:49 - جمعه 11 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فراخوان سپاه شهرستان رابر برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان سال جاری
روز ۱۳ آبان که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی شناخته می شود یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ایران است تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ، که این وقایع بیانگر بخشی از دخالتها و ظلم و ستم و دشمنی آمریکای جنایتکار نسبت به ملت ایران است.

به گزارش “صبح رابر”، در این فراخوان آمده است؛ امسال سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و تسخیرلانه جاسوسی و روز دانش‌آموز از طرفی با ایام اربعین حسینی مصادف شده است و از طرفی دیگر، همزمان با اعلام تشدید فشار مالی اقتصادی شیطان بزرگ علیه ملت ایران شده است. بنابراین ۱۳ آبان امسال: روز برائت از نظام ظالمانه آمریکا است که به خیال خام خود می خواهد با غیر انسانی‌ترین تحریم ها ملت ایران را وادار به تسلیم در برابر جنایات و ستمگری های خویش بنماید.
همچنین روز تبری جستن ملّت خصوصا نوجوانان و جوانان از سیاست بازان ورشکسته ای است که چهل سال است به دریوزگی غرب و وطن‌فروشی مشغول اند و از هیچ پستی و رذالتی فروگذار نمی‌کنند تا استقلال مملکت را زیرپا بگذارند و پای بیگانه را بار دیگر به ایران باز کنند و آمریکا را بر جان و مال و ناموس ایرانیان مسلط سازند.

حماسه ۱۳ آبان پاسخ دندانشکن به کسانی است که سرنگونی انقلاب مردم را در سال چهلم آن آرزو می‌کنند و از استخوان های پوسیده پیشینیان خود که این آرزو را به گور برده‌اند، درس عبرت نگرفته اند.

امسال نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان و فرهنگیان و همه ملت ایران، با درک شرایط کشور حماسه ۱۳ آبان را باشکوه تر از دیگر سالها برگزار خواهندکرد تا هوشیاری، آزادگی و عزت خویش را به نمایش بگذارند. آری ۱۳ آبان امسال، روز رزمایش ملت ایران در برابر شیطان بزرگ آمریکاست تا با حضور و عزم راسخ خود بار دیگر حماسه‌ای دیگر را رقم زده و به استعمارگران دنیا و کسانی که در جاهلیت مدرن قصد خدشه‌دار نمودن چهره نورانی دین مبین اسلام را دارند پاسخی دندان‌شکن بدهند.
بدینوسیله از مردم شریف و ولایت مدار شهرستان رابر دعوت میکنیم تا همصدا با ملت عزیز ایران در سراسر کشور با حضور گسترده خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب زده و حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ، همچنین نفرت و کینه خود را به نظام سلطه و در راس آن آمریکای جهانخوار اعلام نمایند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب