پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:41:44 - یکشنبه 13 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پاسخ مردم رابر به تهدید و تحریم های ترامپ در روز ملی استکبارستیزی /تصاویر
همزمان با سراسر کشور، مراسم ۱۳ابان ماه امسال رابر پرشور تر و با شکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شد

به گزارش “صبح رابر”؛ تقویم چهل سالگی انقلاب به حماسه سیزدهم آبان رسید، همزمان با خط و نشان کشیدن رییس جمهور آمریکا برای مردم ایران تهدید به بازگشت تحریم ها شهرستان رابر همانند شهرهای مختلف کشور این روز استکبار ستیزی حال و هوای دیگری داشت.

در رابر کانون این جوشش استکبار ستیزی از مقابل بلور شهرداری بود، به یاد همه شهدای شهرستان که از این محل تشییع می شدند، زادگاه سردار سلیمانی امروزجلوه ی باشکوهی  از اراده یک ملت در برابر زیادخواهی چهاردهه دشمن آمریکایی ها بود.

حضوری پر شور  و با شکوه بهترین  پاسخ به تهدیدها و تحریم  ها در رابربا تشییع تابوت ترامپ بردستان نسل  چهارم انقلاب  و ادای دین با دلنوشته ای برای شهیدان . چهل سال زمان کمی نیست تا یک شعار به باور تبدیل شود همه یکصدا طنین مرگ بر آمریکا سرمی دادند.

سیزدهم آبان امسال هم تماشایی بود خیابان بلوار شهرداری تا میدان معلم در سالگرد روز استکبارستیزی یکی از روزهای پر افتخار تاریخ انقلاب دوباره با حضور دانش آموزان، مردان و زنان رابری خاطراتش را ثبت کرد.

دانش آموزان پیش قراولان این تجمع بودند در نوبت این امتحان فرصتی برای درس ها و آموخته هایشان می بینند حال که چهل سال از عمر انقلاب می گذرد این نسل چهارم موتور انقلاب با اراده و با بصیرت دشمن ایران را خوب می شناسند و آماده در برابر همه تحریم ها و تهدید ها هستند.

مردم رابر با حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان نشان دادند تحریم و ها تهدیدها در اراده آنها برای حفظ استقلال و آرمان‌های بلندشان تاثیری نخواهد گذاشت.

?

????????????

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب