پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:11:56 - دوشنبه 14 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی رابر
مسوول بسیج دانش آموزی رابر، ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ کریمقاسمی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان رابر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و با اشار به نامگذاری هفت تا ۱۳ آبان به نام هفته بسیج دانش آموزی، گفت: بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش و بسیج سپاه برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی و هنری خود را در این هفته برگزار کردند.

وی، به تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و افزود: تجدید میثاق با شهدا و امام، اجرای مسابقات ورزشی (دو  و کوهپیمایی ) ، مسابقات هنری (نقاشی )، برگزاری جلسات بصیرت افزایی ویژه فرماندهان واحدهای مقاومت، محفل انس با قرآن و اجرای برنامه پدافند غیر عامل در دبیرستان علامه طباطبایی از جمله برنامه هایی این هفته برشمرد.

مسئول بسیج دانش آموزی رابر با اشاره به شهادت ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی در جریان انقلاب و دفاع مقدس گفت: یادواره شهدای دانش آموز هم با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

وی همچنین به اجرای مانور رسانه ای، با هدف آشنایی نسل  چهارم انقلاب با مبانی استکبار ستیزی خبرداد و افزود: همزمان با روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز راهپیمایی  ۱۳ آبان، دانش آموزان و مردم با حضور باشکوه و پرشور انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند.

انتهای پیام

  1. لیفتراک کوماتسو   آبان ۱۵, ۱۳۹۷  

    باسلام و خدا قوت به شما مدیریت محترم سایت و همکاران عزیزتان
    از بابت اینکه مقالات آموزشی خیلی خوب و با کیفیت تولید می کنید از شما سپاسگزاریم.
    برایتان موفقیت روز افزون از پروردگار یکتا آرزومندم!

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب