پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:16:31 - یکشنبه 20 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر پیام شهدا را درست بشنویم گرایش به شرق و غرب از بین ما می‌رود/ یاد شهیدان نه تنها فراموش نخواهد شد بلکه روز به روز زنده‌تر می‌شود
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای قزوین با بیان اینکه اگر پیام شهدا را درست بشنویم گرایش به شرق و غرب از بین ما می‌رود، گفت: گاهی اوقات عده‌ای در مورد شهدا اغراق‌گویی می‌کنند، اما نفس عمل شهدا بسیار عظیم است و نیاز به اغراق ندارد.

به گزارش“صبح رابر”؛  به نقل از صبح قزوین؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دست اندرکاران شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: برگزاری این کنگره آزمون بزرگی برای همه مردم استان قزوین است.

وی افزود: بزرگان قزوین چه علمای قبل همچون شهید ثالث و چه آقای صالحی و دیگران تا زمان ما و همچنین شهدای برجسته عصر حاضر همچون شهید بابایی، لشکری، رجایی، الگوهای ارزشمندی برای همه ما هستند.

مقام معظم رهبری تصریح کرد: کاری که شهدا و خانواده معظم شهدا می‌کنند این است که صدای اسلام را به گوش سنگین ما برسانید و ما بشنویم، خدای متعال بر این صدا اثر گذاشته است.

وی ادامه داد: سخنان و حرکت و اقدامات شهدای قزوینی بیدارکننده و هشدار دهنده است؛ گوش‌های ما سنگین است اگر ما این پیام‌ها را بشنویم دیگر از دشمن هراسی نخواهیم داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کرد: برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان کار بسیار بارارزشی است و کسی نمی‌تواند در عظمت کار بزرگ شهیدان خدشه‌ای وارد کند؛ با اینکه از دوران دفاع مقدس ۳۰ سال می‌گذرد و حتی اگر از دوران دفاع مقدس ۳۰۰ سال هم بگذرد شهدای ما فراموش نخواهند شد و روز به روز زنده‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه اگر پیام شهدا را درست بشنویم گرایش به شرق و غرب از بین ما می‌رود، عنوان کرد: خداوند شهدای ما را با پیامبر محشور کند و شما عزیزان را توفیق و اجر بدهد که این کار را به بهترین نحو انجام دهید؛ از یاد شهدا استفاده کنید درباره شهدا بنویسید و کار هنری انجام دهید.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان گفت: گاهی اوقات عده‌ای اغراق‌گویی می‌کنند، اما نفس عمل شهدا بسیار عظیم است و نیاز به اغراق ندارد، آنها از عزیزترین سرمایه خود که جانشان بود؛ گذشتند و در راه خدا حرکت کردند؛ این کار به حدی عظیم و باشکوه است که دیده می‌شود.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب