پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:42:34 - یکشنبه 4 آذر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تریبون آزاد با موضوع نقش آفرینی بسیج در رابر
در پایگاه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) به مناسبت هفته بسیج و بزرگداشت این روز، برنامه تریبون آزاد با موضوع نقش آفرینی بسیج با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ بر اساس این گزارش با توجه به سخنان مطرح شده توسط خواهران این محله در این مراسم و نتیجه گیری از این سخنان خلاصه مطالب  حجت الاسلام شمس الدینی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر به شرح ذیل می باشد:

– معیار بسیجی بودن از دیدگاه رهبر انقلاب

-وظایف بسیج

– چگونه بسیجی شویم

– حضور بسیجیان در زلزله اخیر

حجت الاسلام شمس الدینی، با گرامیداشت هفته بسیج و وحدت گفت: دشمنان اسلام تلاش دارند فکر، اعتقادات و باورهای جوانان و نوجوانان را خراب کند در مقابل این هجمه دشمن باید کار فرهنگی انجام داد.

وی افزود: از همان سال تأسیس بسیج مستضعفین، پایگاه مقاومت بسیج یکی از جاهایی که کار فرهنگی در مقابل هجمه  دشمنان انجام می دهد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابربا اشاره به جنگ سخت جبهه های نبرد حق علیه باطل، از جنگ هشت سال دفاع مقدس تا مدافعان حرم شدند گفت: امروزه جنگ نرم نیازبیشترجامعه است دشمن در جبهه نرم سعی دارد چادر و عفت را از شما بگیرد و قبح گناه را از بین برود.

وی، بیشتر بر ضرورت واهمیت امر به معروف و نهی از منکرامروز تأکید کردو اظهار داشت: روش عنوان مهم است در امر به معروف  و نهی از منکر اول مراتب و شرایط امر به معروف را بدانید و بعد عمل کنید.

وی در رابطه با سوالات تریبون آزاد با بیان معیار بسیجی بودن از دیدگاه رهبر انقلاب عنوان کرد: بسیجی بودن یک فرهنگ است چه پرونده بسیجی در پایگاه های مقاومت داشته باشد یا نداشته باشد، بسیجی کسی که برای ارزش های اسلام اهمیت قائل است و گذشت سالها سبب نمی شود ارزشهای اسلام را فراموش کند .

حجت الاسلام شمس الدینی با بیان اینکه بسیج و بسیجی امروز باید پیرو راه شهدا باشدگفت:یکی از سفارش های شهدا در وصیت نامه هایشان اینکه ولایت فقیه را تنها نگذارید پشتیبان ولایت فقیه باشید.

وی با بیان اینکه بسیجی نجات بخش است گفت: بسیجی بلند همت است، خواسته های او بزرگ، در حد اعتلای کشور است، خواسته او نجات همه آحاد بشر در رفع فساد و فقر و تبعیض و بی عدالتی و سلطه دشمن است، او از اینکه زیر پرچم امریکا یا دیگر قدرتهای بیگانه زندگی بکند و مثل حیوانات بچرد، بیزار است. برای او فرق می کند و مهم است که چه کسی به کشور او فرمان براند، یک انسان فاسد و فاسق و فاجر و مزدور بیگانه یا بندگان صالح خدا، او به اینکه در خانه و در محیط زندگی او حکومت الله مستقر باشد یا حکومت دشمنان الله اهمیت می دهد، لذا برای اینکار می ایستد.”

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر با بیان دستاوردهای انقلاب؛ شعار استقلال، آزادی  و جمهوری اسلامی گفت: بسیجی نیروی کارآمد کشور برای همه عرصه ها است، تفکر بسیج عامل  یپیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی درباره وظایف بسیج  گفت: مهمترین وظایف بسیجان؛ حفظ تقوا و اهمیت دادن به  ارزشهای اسلامی است. شناخت دشمن مهم است دشمن داخلی مهمتر از دشمن خارجی.

حجت الاسلام  شمس الدینی اضافه کرد: دشمن داخلی چهره نقاق آلودی را به جا میگذارد ، فرهنگ شهادت و تبعیت از ولایت فقیه راز اقتدار ایران است.

وی با تأکید بر لزوم هئیت اندشه ورز گفت: چگونه بسیجی شویم؟ هر وقت انسان احساس وظیفه نسبت به قرآن رهبری کند بسیجی است. همان جمله معروف امام خامنه ای که  بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود. هر کسی بتواند بیشتر وقت بگذارد حساسیت بیشتری داشته باشد بسیجی است.

حجت الاسلام شمس الدینی با بیان جمله  مقام معظم رهبری گفت:  من به شما جوانان عزیز به شما بسیجی مومن از هر قشری هستید ، عرض می کنم عزیزان من کشورمان شما جوان هاست . کشور متعلق به نسل جوان است . شما باید این کشور را بسازید . شما باید پایه های مجد و عظمتی را که این انقلاب و دست توانای معمار انقلاب بنا گذاشته است حفظ کنید و بالا  ببرید . شما باید با نیروی خود و با اراده خود ، با دانش خود و با ایمان خود عقب ماندگی های چند ده ساله دوران قبل از انقلاب را جبران کنید . در میان جوانان هر کسی این مسوولیت را این احساس علاقه به اهداف را همراه با اخلاص در وجود خود حس می کند او بسیجی است ، چه در نیروی مقاومت باشد یا نباشد .

 

وی درباره حضور بسیجیان در زلزله اخیر  گفت:این از اقدامات و خدمات رسانی بسیجیان به مردم و جامعه است.

حجت الاسلام شمس الدینی خاطر نشان کرد: احساس وظیفه کنید جامعه ما به گونه ای پیش رفته است واجب الهی فراموش شده ؛ اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام شود خیلی مشکلات حل می شود.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب