پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:33:50 - پنجشنبه 13 دی 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشنواره برترین های صالحین در شهرستان رابر برگزار شد
جشنواره برترین‌های صالحین در راستای تقویت نظام تربیتی بسیجیان و تبیین دستاوردهای انقلاب با حضور مسئولین شهرستان رابر در حسینیه جامع رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ضمن خیر مقدم، به تلاش های حلقات صالحین وکسب  رتبه اول در سطح استان اشاره کرد وگفت: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب، وظیفه فرماندهان ، سر مربیان و سرگروه های صلحین  بیان دستاوردها و مقایسه دستاوردهای قبل از انقلاب برای نسل جوان است.

وی با بیان اینکه هفتاددرصدنسل کنونی دوران قبل از انقلاب را تجربه نکردند افزود: دشمن اوضاع ایران در قبل از انقلاب را ایده آل جلوه می دهد و اوضاع کنونی را در حالت بن بست؛  این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و گفت: مقایسه ایرانِ قبل و بعد از انقلاب، می‌تواند واقعیت‌های مهمی را برای نسل‌های کنونی انقلاب تببین کرد.

وی افزود:  در چنین شرایط حساس کشور که هجمه های مختلفی وارد می شود، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب  و پیشرفت جمهوری اسلامی در فناوری ها و کرامات انسانی به‌عنوان یک وظیفه و فرصتی مناسب  برای حلقات صالحین تا دهه فجر است.

امام جمعه رابر در این جشنواره حلقات صالحین را دعوت به خوبی و زدودن رذایل اخلاقی کرد و گفت: حلقه های صالحین نفستان را تعلیم به خوبی ها و ترک رذایل دهید، نفس را مراقبت کنیدو نگذارید؛ آلوده شود،حضرت عزاییل به زودی به سراغ ما هم خواهد آمد، جوان و پیر ندارد.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب