پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:56:06 - یکشنبه 23 دی 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن عبادت و بندگی ۱۵۰ دانش آموزان در رابر برگزار شد
جشن عبادت و بندگی ۱۵۰ دانش آموزان رابری در بهار آیات صبر، پایۀ ایمان زینبی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند دادند.

به گزارش “صبح رابر”؛  آیین جشن تکلیف  دانش‌آموزان  دختر پایه سوم ابتدایی امروز و به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با حضور مسئولین در  رابر برگزار شد.

امام جمعه رابر در این مراسم ، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشن عبادت شهرستان رابرگفت: به شکرانه روز عید باید جشن گرفت والحمدالله که مراسمی در خور شان مکلفین این شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی خطاب به دانش اموزان گفت: امروز روزیست که خداوندمتعال به شما دستور وامرونهی می کند یعنی شمااز نظر عقلی به حدی رسیده اید که خداوند دو ملک مراقب شما می گذارد که اعمال ورفتار شما را تعقیب می کنند.

وی بااشاره به اینکه رسیدن به کمال انسان درگرو دومهم عقل ودین است گفت: یعنی دایره تکلیف هرفردهم برمبنای همین دو امر است، عقل یعنی قوه تشخیص خوب وبد ودرکنار آن باید دین یعنی دستورات الهی هم اجراشود.

امام جمعه رابر افزود: برمربیان ومادرها لازم است باید ونباید ها را به فرزندانشان آموزش دهند که سال آغاز اولین دوران تکلیف را قدربدانند که نادم وپشیمان نشوند.

وی بااشاره به اینکه این مراسم معنوی متقارن با میلاد عقیله بنی هاشم در شهرستان رابر برگزارشده گفت: امیدوارم همه دانش اموزان عزیز از حضرت زینب (س) الگوپذیری داشته باشند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب