پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:28:53 - دوشنبه 8 بهمن 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیشخوان خدمت پیشرو خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران در رابر شد/ تصاویر
خواجه حسنی مسئول دفتر پیشخوان عمومی در رابرانگیزه  خود را از ایجاد این باجه اختصاصی ویژه گفت: احساس دین نسبت به خانواده شهدا  و ایثارگران می کردم چرا که آنان  منشا خدمات بزرگی به انقلاب ‌و کشور بودند به همین دلیل به این فکر افتادم .

به  گزارش “صبح  رابر “؛ امروز به برکت خون شهدا، رهبری عظیم الشان، اقدامات قابل  تحسینی در چهل سال سازندگی انقلاب اسلامی  انجام شده است یکی از این دستاوردها  عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان  که وظیفه تک تک ما است باید به آن جامه عمل بپوشانیم. از کارهای  فرهنگی که برای ارج نهادن به خانواده شهدا و  ایثارگران در شهرستان  رابر  انجام  شده  است موضوع گزارش ما شد ه که در ادامه می خوانید:

خواجه حسنی مسئول دفتر پیشخوان عمومی در  رابر  انگیزه  خود  را از ایجاد  این باجه اختصاصی ویژه گفت: احساس دین نسبت  به خانواده شهدا  و ایثارگران می کردم چرا که آنان  منشا خدمات بزرگی به انقلاب ‌و کشور بودند به همین دلیل به این فکر افتادم .

وی افزود: می خواستم کار خانواده شهدا و ایثارگران بدون نوبت در کمترین  زمان ممکن  انجام گیرد، این میز خدمت ویژه  خانواده محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان و  پیشکسوتان را روز ۲۲ اسفندماه  که به نام روز شهداست از دو سال گذشته آن را افتتاح کردم.

این مسئول گفت: مسئولین بیشتر توجه  کنندخودشان را جای خانواده شهدا بگذارند، امروز همه ما وظیفه داریم که با رفع مشکلات و کاهش دغدغه‌های این عزیزان تلاش کنیم.

شایان  ذکر است؛  این میز خدمت می تواند در  تمام  نهادها و ارگانها و ادارات نهادینه  شود.

#چهل_سال_سازندگی

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب