پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:22:47 - یکشنبه 7 بهمن 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان متفاوتر از دیگر کنگره‌ها خواهد بود/جوانان موتور محرکه انقلاب هستند
سردار ابوحمزه گفت: جهت گیری برنامه‌ها روی جوان و نوجوان است چرا که موتور محرکه انقلاب ما جوانان هستند و آینده سازان نظام انقلاب و هر چه روی آن ها کار شود اثرات و برکات زیادی خواهند داشت.

به گزارش” صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان؛سردار ابوحمزه در جلسه کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان  که صبح امروز در استانداری برگزار شد، گفت: جهت گیری برنامه‌ها  روی جوان و نوجوان است  چرا که موتور محرکه انقلاب ما جوانان هستند و آینده سازان نظام انقلاب و هر چه روی آن ها کار شود اثرات و برکات زیادی خواهند داشت.

فرمانده سپاه ثاراالله استان کرمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: ان شاالله همه جوامع به خصوص جامعه اسلامی از این ایام بهره کافی و وافی  را ببرند و همچنین  در آستانه دهه فجر ، تبریک و تهنیت  به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی.

وی ادامه داد: از زحمات و تلاش ها و اقدامات ارزشمند دبیران کمیته ها، استانداری ، معاون سیاسی و امنیتی  استانداری تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم همه تلاش‌ها ذخیره آخرت عزیزان و اجر همه با امام شهیدان و شهدا باشد.

سردار ابوحمزه در خصوص کنگره گفت: کار برجسته در همه موضوعات، راهبردها و سیاست هایی که در طول یک سال و نیم در همان راستا انجام شده با همدلی ، صمیمیت و تکلیفی که شهدا  بر گردن ما دارند  کنگره ۶۵۰۰ شهید استان با همه کنگره ها متفاوت است و این نشانه همکاری و زحمات همه عزیزان است.

وی افزود: سنگ بنا با دریافت نقطه نظرات مسئولین، که این کنگره از دیگر کنگره ها متفاوت ساخت قرار بر این شد با اتمام اجلاسیه و با بهره گیری از نظرات سردار سلیمانی ، نماینده ولی فقیه، استاندار محترم و مسئولین کمیته ها کار دنبال شود.

وی با اشاره به دیدار رهبری بیان داشت: دیدار ستاد کنگره با مقام معظم رهبری که در این دیدار  مجموعه تولیدات ارائه داده می‌شوند و دبیر ستاد کنگره، امام جمعه و استاندار گزارش می‌دهند و کارهای فاخر با توجه به نگاه رهبری به شهید ، شهادت و رسیدگی به محرومین  انتخایب و جمع بندی نهایی انجام می‌شود.

ابوحمزه گفت: جلسه ای در ۲۴ بهمن ماه با همین ترکیب و جمع بندی انجام می‌دهیم. سین برنامه ها و  هر نظری درباره موضوع برنامه ها ارائه داده می شود؛ شروع برنامه ها را در ۲۷ بهمن با فصل شیدایی و بحث نمایشگاه دفاع مقدس به مدت یک هفته پیش رو خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله بیان داشت: روز شمار اجلاسیه از سوم اسفند همزمان با برگزاری شهدای غدیر با برگزاری دعای ندبه به شکل کشوری شروع خواهد شد.

وی با ارائه برنامه ها ادامه داد: از روز چهارم گردهمایی رزمندگان ، آزادگان دفاع مقدس و  روز پنجم بحث یادواره شهدای نوجوان، جوان، دانش آموز و دانشجو  در مصلای امام، نمایشگاه ملی کتاب در حسینیه ثارالله ، روز ششم یادواره شهدای فرهنگی در مصلای امام و روز هفتم یادواره شهدای زن را داریم،  روز هشتم افتتاح  بلوار گلزار شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور  و روز نهم اجلاسیه کنگره در مصلی امام انجام برگزار میشود.

ابوحمزه در خصوص برنامه ها گفت: برنامه ها به شکل استانی و  در سطح  همه شهرستان ها برگزار شده است. برنامه ها به گونه ای یوده که  از ظرفیت همه کمیته ها حداکثر استفاده شود.

وی یا اهمیت دادن به قشر جوان و نوجوان خاطر نشان کرد: جهت گیری برنامه ها  روی جوان و نوجوان است که انقلاب ما جوانان هستند و آینده سازان نظام انقلاب و هر چه روی آن ها کار شود اثرات و برکات زیادی خواهند داشت.

وی در آخر ضمن تشکر از حجت الاسلام علیدادی، سر دار سلیمانی و آقایان فدایی و رزم حسینی گفت: ان شاالله بتوانیم فرهنگ شهید و شهادت را به بدنه جامعه تزریق کنیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب